بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
مقادیر فروش شمش فولاد به عنوان محصول اصلی شرکت در این بازه زمانی ۱۸۹ هزار و ۵۴۳ تن بوده و میانگین نرخ فروش هر تن شمش فولاد که در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسیده است معادل ۳۹ میلیون ریال و ۴۰۰ هزار ریال بوده است.
کد خبر : ۱۹۳۸۶۴

سود 338 ریالی هر سهم «ارفع» در سه ماهه نخست سال مالی/ رشد سود عملیاتی شرکت نسبت به فصل گذشته

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره سه ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۲ هزار و ۲۹ میلیارد ریالی و معادل ۳۳۸ ریال به ازای هر سهم شده که این سود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.


جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در این دوره به ۷ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال رسیده است. مقادیر فروش شمش فولاد به عنوان محصول اصلی شرکت در این بازه زمانی ۱۸۹ هزار و ۵۴۳ تن بوده و میانگین نرخ فروش هر تن شمش فولاد که در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسیده است معادل ۳۹ میلیون ریال و ۴۰۰ هزار ریال بوده است.

سود 338 ریالی هر سهم «ارفع» در سه ماهه نخست سال مالی/ رشد سود عملیاتی شرکت نسبت به فصل گذشته

این شرکت برآورده کرده که در سال جاری مقادیر فروش به ۸۸۰ هزار تن برسد که ۶۹۰ هزار تن آن در ۹ ماهه باقیمانده سال محقق خواهد شد.

ماده اولیه مصرفی شرکت گندله بوده که در حدود ۵۰ درصد از کل هزینه‌های تولید شرکت را به خود اختصاص می‌دهد. نرخ خرید هر تن گندله شرکت در این دوره ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بوده که به نظر می‌رسد با توجه به افزایش ضریب قیمتی محصول گندله، شاهد رشد ۱۰ درصدی قیمت این فرآورده در ماه‌های آینده باشیم.

بر اساس اطلاعات درج شده در صورت‌های مالی شرکت، به ازای هر تن شمش فولادی، ۱.۲۵ تن گندله مصرف می‌شود.

سود عملیاتی کسب شده شرکت نسبت به فصل قبل از آن در حدود ۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر