بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به تلاش قطعه ساز بدهکار برای آزادی رفیق دربند و پرسه عوامل بانک لاکچری ساز در سیمون بولیوار و...
کد خبر : ۱۹۵۰۹۷

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که صنعت قطعه‌سازی جدیدا نوستراداموس پیدا کرد و به‌صورت روزشمار به سمت‌وسوی عرض ارادت برای آینده خود، خم‌وراست می‌شود؛ نوستراداموس این حوزه برای مدیری زندانی تلاش می‌کند که پول قطعه‌سازان را نمی‌داد و هر روز این قشر، داد و فریادشان به سمت آسمان بود که خدا به زمین گرمشان بزند؛ نکند مدیر دیروز در آینده که بیرون آید، وزیر شود که این قطعه‌ساز از امروز دست‌به‌کار شده برای عرض ارادت!!! اما به‌هرحال، ماندیم دست دراز شما را تحویل بگیریم یا تلاش‌های بی‌وقفه‌تان را البته هیچکدام از این‌ها ۵۳۰ میلیارد تومان طلب قطعه‌ساز نمی‌شود! نوستراداموس قطعه‌ساز، لطفا آینده نگری را روی خودرو‌ها نصب کنید تا حداقل قبل تصادف، خبری برسد!

۵.۵

بانک پولدار
بانک که باشی یعنی صاحب قدرت هستی و در فضای اقتصادی که کسی نمی‌تواند به بانک‌مرکزی حتی «تو» بگوید شما به‌عنوان فرزند ناخلف بدون آینده‌نگری و با گذشت نیمی از سال، نه‌تن‌ها گزارش ماهانه‌ای را منتشر نمی‌کنی بلکه هزینه‌زایی جدیدی هم روی دست بانک‌مرکزی می‌گذاری؛ احتمالا دلیل عدم انتشار گزارش، هزینه‌های سربه فلک کشیده این بانک است. از گوشه و کنار خبر رسیده ظاهرا برخی عوامل این بانک که لاکچری سازی به مذاق شان خوش آمده، مدتی است حوالی سیمون بولیوار پرسه می‌زنند شاید اهالی مجتمع مسکونی ۴۰۰ واحدی رو به بلوار را راضی به فروش کنند و جای این مجتمع، مرکز تجاری و تفریحی دیگری علم کنند.

از پشت باجه، قطره‌آب هم بیرون نمی‌چکد
با وجود اصرار بر خروج بانک‌ها از بنگاهداری، یکی از بانک‌های بزرگ بورسی با در اختیار داشتن ۵۶ شرکت و هلدینگ بزرگ کشور (که بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان دارایی در تملک دارند) طوری قدرت نمایی می‌کند که بعید است بتوان مجبورش کرد چیزی واگذار کند!

از این جیب به آن جیب به حساب مردم
یکی از آقایان که نامش در هیات مدیره چند شرکت بورسی هم خودنمایی می‌کند، با خرید بخشی از سهام بانک‌ها یا شرکت‌های وابسته به بانک ها، با تکیه بر سمت‌های رنگارنگ خود و سهامی که خریداری کرده بوده، مبالغ هنگفتی وام بانکی دریافت کرده و نه تنها پس نداده، بلکه بدون توجه به شکایت‌هایی که از ایشان شده کماکان در حال اخذ تسهیلات است! منتظر اعلام نام آقای (ع) به عنوان یکی دیگر از اختلاس گران کلان کشور باشید.

یک نخود حقوق
یکی از مدیران عزل شده بانک برج سپهر سر از ریاست هیات مدیره یکی از شرکت‌های بزرگ حوزه IT درآورده. گویا چندی قبل یکی از رسانه‌ها ایشان را نجومی بگیر خوانده بود و ایشان با شنیدن این لقب کف بر دهان آورده و فریاد زده کجای دنیا به چندرغاز حقوق من می‌گویند نجومی؟! بد نیست بدانید ایشان بابت حضور در هر جلسه هیات مدیره شرکت جدید، ۱۹.۵ میلیون تومان ناقابل دریافت خواهند کرد.

حیای گربه و در دیزی!
یکی از پتروشیمی‌ها که اخیرا برخی مدیرانش متهم به فساد شده و برای صرف آب خنک راهی پشت میله‌ها شده اند، شفاف سازی کرده و گفته برای جلوگیری از فساد قیمت محصول مان را بالا ببرید! حالا در دیزی بازه، حیای گربه کجا رفته؟

اشتراک گذاری :
ارسال نظر