بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
مدیر مالی «وتوس» در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

خروج حقوقی علت جذابیت سهم

مدتی قبل سهامدار عمده شرکت اقدام به فروش تدریجی سهم خود به سهامداران خرد کرد و در حال حاضر، حقیقی ها حضور پررنگ تری در ترکیب سهامداران «وتوس» دارند. از چرایی این واگذاری اطلاعی ندارم، اما خروج حقوقی افزایش جذابیت سهم را در پی داشت.
کد خبر : ۱۹۵۵۰۹

به گزارش بورس نیوز، یکی از سهم های پربازده امسال که رشد قیمت تقریبا ۱۰۰ درصدی برای سهامداران خود به ارمغان آورده، سهم شرکت سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر است. این سهم که سال گذشته، به ازای هر سهم ۴ ریال زیان شناسایی کرده بود، در ۹ ماهه منتهی به پایان خرداد، به ازای هر سهم ۳۱ ریال سود محقق کرده است.
این سهم که در سال مالی جاری افزایش سرمایه ۷۸ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی نیز انجام داده، روزهای زیادی از سال ۹۸ را با صف خرید به پایان رسانده است.

محمدعلی سرسرابی مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر در گفتگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: اتفاق خاصی که عملکرد شرکت را تحت تاثیر قرار دهد و موجب تغییر روند سودآوری شرکت شود، رخ نداده است. «وتوس» برای سال مالی جاری پیش بینی سود ۲۲ تومانی کرده و احتمالا همین میزان سود محقق خواهیم کرد.

وی افزود: البته مدتی قبل سهامدار عمده شرکت اقدام به فروش تدریجی سهم خود به سهامداران خرد کرد و در حال حاضر، حقیقی ها حضور پررنگ تری در ترکیب سهامداران «وتوس» دارند. از چرایی این واگذاری اطلاعی ندارم، اما خروج حقوقی افزایش جذابیت سهم را در پی داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر