بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز حکایت از دل خودروسازانی دارد که با آب‌نبات چوبی خود را لو داده تا پرتقال‌فروش موچ‌اندازی که از پشت پیشخوان داروخانه‌ها سوبل می‌فروشد.
کد خبر : ۱۹۶۰۳۸

به گزارش بورس‌نیوز، شنیده شده جاده‌مخصوص باردیگر فردی دستبند به دست را به خود دیده و جالب‌تر آنجاست که این دستگیری همراه با مکملی برای دوربین‌های مخفی بوده است.
سخنگوی راه‌پله‌ها آورده‌ است مدیری که در ورودی مجامع دست‌به‌کمر می‌ایستاد تا جلوی معترضان را بگیرد، پس از بگیر و ببندها به دیار خاوری شتافته اما تلفن زدند که "ای عزیزتر از جان، کجاوه نارنجی برای شما به نقش‌ونگار درآمده! شما کجا؟؟؟؟ " این مسئول بگیر و ببند نیز مانند یک کودک آب‌نبات‌چوبی دیده، سینه‌خیز خود را به سوی این کجاوه می‌کشاند که دستبند زد شد و گفتند "خوش آمدی که خوش آمد زآمدنت مرا". بله اینجوری‌ها بود که کاش انواع خاوری‌های سفر کرده هم با آب‌نبات‌چوبی، باز می‌گشتند.

لیست خودرویی که آب رفت!
از جاده‌مخصوص دور نشویم و سخنگوی ما باردیگر خبر آورده که لیست فروش خودرویی‌ها، آب رفت!
هنوز یادمان نرفته که خودرو پیش‌خرید می‌کردیم و می‌گفتند نداریم و اگر می‌خواید فلان ماشین‌ها را ببرید وگرنه بیاید پول دوسال قبل را بگیرید؛ اما شنیده شده که این لیست آب‌رفته که بیرون آمده حکایت از آن دارد خودروی مونتاژی مثل گرندویتارا و سراتو و ساندرو و... نیز از سبد تولید حذف شدند.
حال باید عزا گرفت که از این پس فقط پراید، سمند و ... را فقط باید خرید.

پرتقال‌فروش‌ها پشت پیشخوان داروخانه‌ها
از پشت پیشخوان داروخانه‌ها شنیده شده که ۶۰قلم دارو که به سهولت تولید آب‌مقطر رسیده بود، ممنوع شده اما دستان پُرتوان واردکنندگان به‌میان آمده تا موچ قانون را بخواباند؛ شنیده شده که صنعت دارو تنها ۳درصد کمبود داشته و این ۶۰قلم دارو تنها ۶۰۰میلیون دلار هزینه داشته اما واردات آن ۱.۴میلیارد دلار هزینه برای کشور می‌تراشد؛ حال شما پیدا کنید پرتقال‌فروش را.

«مرحوم اسدالله عسگراولادی»
حاجی‌ترانسفر خیابان خردمند جنوبی نیز رفت، کسی که اعتبار آن از شرق دور تا فدراسیون بزرگ نیز برو داشت، شاید بهترین خاطره وقتی بود که با عصبانیت، چک خود را روی میز کوبید و نمایشگاه تهران را دربست خواست، اما نگاهی عمیق به آدرس ذکر شده باید متذکر شد که این خیابان به گلوگاه اقتصاد تبدیل شده و از سوی دیگر، نباید دوراهی یوسف‌آباد و دیگر افراد در قیدحیات و پیر تجارت غافل شد، همان‌ها که روی میز کوبیدند گفتند که ملوان‌های انگلیسی آزاد کردیم و در قبالش چه چیزهایی گرفتیم!!! انگار این افراد نیز امروز زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند تا بعدها خیلی چیزها مشخص شود!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر