بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
در روزی که شاخص کل اصرار زیادی به قرمزپوشی دارد، گروه بانکی روز شلوغ و البته سبز را سپری می کند و با توجه به حجم معاملات بازار سرمایه، این سرخی چندان دوام نخواهد داشت.
کد خبر : ۱۹۶۲۱۶

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاخص کل بورس تهران در معاملات بیست و ششمین روز شهریور ماه، عقب‌گرد کرده و حدود 2800 واحد از رشد روزهای گذشته را پس گرفت.

گردش حقوقی ها بر مدار بانکی ها

در این میان، حقوقی‌ها به نماد «خساپا» علاقه نشان دادند و به همراه «وخارزم» و «وپاسار» به عنوان مهمترین سهم های خریدار از سوی حقوقی‌ها شناخته می‌شوند. حضور یک خودرویی در لیست خرید این دست از معامله گران در خور توجه است.

گردش حقوقی ها بر مدار بانکی ها

در آن سو، همانند روز گذشته، حقوقی ها امروز نیز روی خوشی به سه نماد بانکی نشان ندادند و سه سهم «وتجارت»، «وبصادر» و «ونوین» نیز مورد بی مهری واقع شده است. هر چند که وضعیت معاملات سهام بانکی سبز و رو به صعود است.

گردش حقوقی ها بر مدار بانکی ها

همانند همیشه «وتجارت» پرعرضه‌ترین سهم بازار سرمایه بود و امروز پس از «تپکو»، دیگر نماد بازار پایه یعنی «لکما» عرضه های سنگینی را در تابلوی معاملات خود می بینند.

گردش حقوقی ها بر مدار بانکی ها

امروز «وبصادر» تقاضای بالایی را تجربه می کند و «وتجارت» در جایگاه دوم قرار گرفته است. «وایران» نیز خود را به صدر این فهرست رسانده است.

گردش حقوقی ها بر مدار بانکی ها

اشتراک گذاری :
ارسال نظر