بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در گفتگو با بورس نیوز: 

برنامه ریزی‌ها برای ورود به بازار سرمایه صورت گرفته است 

در سال‌های گذشته پتروشیمی خوزستان مشکلات سودآوری زیادی داشته است که در جهت رفع این مشکلات اقداماتی صورت گرفت و مشکلات تولید و فروش مرتفع شد. پیش بینی می‌شود که در سال جدید سود خوبی به سهامداران تعلق گیرد
کد خبر : ۱۹۷۳۸۱

برنامه ریزی‌ها برای ورود به بازار سرمایه صورت گرفته است 

رضا صالح احمدی مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در خصوص تولیدات این شرکت و اختصاص آن به صادرات و فروش داخلی به خبرنگار بورس نیوز گفت: به صورت تاریخچه‌ای ۵۰ درصد از میزان تولید همیشه به صادرات و ۵۰ درصد باقی مانده به فروش داخلی اختصاص می‌یافت اما؛ امسال تلاش بر این است که به تامین بازار داخل پرداخته شود و از هر گونه التهاب در بازار جلوگیری به عمل آید.

اگر مازاد تولید باقی بماند، به صادرات اختصاص می‌دهیم
وی در رابطه با وضعیت بازار‌های خارجی و حفظ آن‌ها عنوان کرد: اولویت، مصرف بازار داخل است. پلی کربنات و رزین اپوکسی که به میزان ۲۵۰۰۰ تن و ده هزار تن برای تامین بازار داخل تولید شده و اگر مازادی وجود داشته باشد به صادرات تخصیص می‌یابد. 

برنامه ریزی برای ورود به بازار سرمایه
مدیرعامل پتروشیمی جم به برنامه‌های این شرکت برای ورود به بازار سرمایه اشاره داشت و افزود: تمهیداتی در این خصوص صورت گرفته است متولی فروش محصولات پتروشیمی خوزستان در بورس کالا، شرکت تجارت صنعت پتروشیمی است. از جمله سهامداران اصلی پتروشیمی خوزستان شرکت هلدینگ خلیج فارس و ۳۰ درصد نیز سهام عدالت است. 
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته پتروشیمی خوزستان مشکلات سودآوری زیادی داشته است که در جهت رفع این مشکلات اقداماتی صورت گرفت و مشکلات تولید و فروش مرتفع شد. سال ۹۶ زیانی نداشت و سال ۹۷ هم با سود شروع شد. پیش بینی می‌شود که در سال جدید سود خوبی به سهامداران تعلق گیرد.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

"سهام عدالت" کورسوی امید

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد:

هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان حاصل عرضه‌اولیه این هلدینگ

ارسال نظر