بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
پاییز به عنوان یکی از بهترین فصل‌های ایران برای سفر شناخته می‌شود، چرا که از گرمای تابستان و سرمای زمستان خبری نیست و همچنین قیمت‌های تور‌ها به نسبت بهار، در وضعیت متعادل‌تری قرار دارد.
کد خبر : ۱۹۷۳۹۶

 

آژانس مقتدرسیر به عنوان یکی از مجریان اصلی و با سابقه‌ی تورهای داخلی در ایران، همیشه در تلاش بوده تا بهترین کیفیت، در کنار پائین‌ترین قیمت را به مسافران خود عرضه کند. در این‌جا نیز می‌کوشیم مزایای خرید تورهای داخلی در پاییز را برای شما شرح دهیم.

تور کیش؛ لذت بازدید از سواحل جنوبی در تعادل پائیزی

تور کیش همیشه محبوب‌ترین تور تفریحی در ایران بوده است. دلایل فراوانی برای این امر وجود دارد. امکانات ویژه‌ای که در این جزیره‌ی زیبا قرار داده شده است، کسانی که حتی چندین بار به آن سفر کرده‌اند را به خود جذب می‌کند.

مراکز خرید متعدد و متنوع از نظر نوع اجناس و سطح قیمتی، فعالیت‌های متنوع آبی، تفریحات و برنامه‌های ویژه‌ای که همیشه در این شهر برگزار می‌شود، همه از عواملی هستند که می‌توانند مخاطبان را به خود جلب کنند. اما در کنار این‌ها نباید به سادگی از نقش کیفیت هتل‌های این شهر در جذب مخاطبان گذشت. تعداد، کیفیت و تنوع هتل‌های این جزیره شاید آن را در ۳ شهر اول ایران از این نظر قرار دهد. همین تنوع باعث قیمت مناسب‌تر هتل‌ها هم می‌شود. از آن‌جا که مسافران این جزیره عمدتا از تور داخلی که توسط آژانس‌های عرضه می‌شوند بهره می‌برند، پروازهای این مسیر متعدد و به صورت چارتری و هتل‌های آن نیز به صورت پیش‌خرید شده توسط آژانس‌های مسافرتی‌ست و همین امر باعث به صرفه شدن هزینه‌ی تورهای این مقصد زیباست.

سفر پائیزی با تور‌های داخلی

همراهی با تورهای ارزان کیش در پاییز می‌تواند چندین مزیت را برای مسافران همراه داشته باشد. از قیمت ارزان‌تر این بسته‌های مسافرتی گرفته تا بهبود آب و هوا، به‌خصوص در ماه‌های پایانی فصل پائیز. پس تا در بهترین فصل سال برای سفرهای این‌چنینی هستیم، برنامه‌های خود را هماهنگ کنید و با خرید تور کیش خود از آژانس مقتدرسیر به یک سفر خاطره‌انگیز بروید.

تور قشم؛ گشت و گذار و خرید با بهترین قیمت‌ها

یکی دیگر از جزیره‌های بی‌نظیر در خلیج فارس که بزرگ‌ترین آن‌ها هم هست، قشم است که اگر چه زرق و برق جزیره‌ی کیش را ندارد اما از نظر جاذبه‌های گردشگری، بسیار غنی‌تر از آن است. جاذبه‌های طبیعی این جزیره‌ی وسیع، در کمتر بخشی از ایران قابل یافتن است و علاوه بر آن مسافران می‌توانند با تورهای محلی به جزیره‌های کوچکتر نزدیک به قشم سفر کنند و از آن لذت ببرند. شاید در میانه‌ی راه، با دلفین‌های زیبا که شناکنان به راه خود ادامه می‌دهند هم مواجه شوند که مطمئناً تجربه‌ای هیجان‌انگیز را با خود به همراه خواهد داشت.

تور قشم علاوه بر گشت و گذار و تفریح، می‌تواند در خرید هم بسیار جذاب باشد. ممکن است پاساژها و مال‌های شیک مانند کیش در این شهر کمتر یافت شود اما تنوع اجناس، کمتر از کیش نیست و مهم‌تر آن که قیمت‌ها در این جزیره، به شکل قابل توجهی پائین‌تر است. تفریحات و ورزش‌های آبی نیز اگرچه به کیفیت کیش نیستند اما در این شهر هم وجود دارند. اما شاید ضعف مهمی که در قشم نسبت به کیش وجود دارد هتل‌های آن باشد، هتل‌های عادی آن، کیفیتی که شما در شهرهای دیگر می‌یابید را ندارند، اگر چه در سال‌های اخیر چند هتل بزرگ و همچنین بوتیک هتل‌های زیبا و شیک در این شهر هم افتتاح شده ولی هنوز تنوع آن‌ها به سطح شهرهای مهم توریستی ایران نرسیده است. پس اگر قصد انتخاب یک هتل خاص و خوب را دارید، تلاش کنید که انتخاب خود را هر چه سریع‌تر انجام دهید و خرید تور قشم خود را به روزهای پایانی سفر خود موکول نکنید، چرا که ممکن است محل اقامت دلخواه خود را نیابید. پس هر زمان تصمیم خود را گرفتید، با مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و تور قشم خود را خریداری نمایید.

تور مشهد؛ زیارت حرم امام هشتم در خلوت‌ترین زمان

همه‌ی ایرانیان عاشق آنند که هر سال به مشهد مقدس سفری داشته باشند. همین استقبال بی‌نظیر در تمام طول سال، باعث رونق پروازها و مهم‌تر از آن هتل‌های این شهر مهم ایران زمین شده‌اند. نوروز و تابستان به واسطه‌ی استقبال خیره‌کننده‌ای که از این مسیر وجود دارد، در درجه‌ی اول قیمت‌ها به شدت بالا هستند و در مرحله‌ی بعد شلوغی شهر ممکن است برای افراد عذاب‌آور باشد، در کنار این‌ها، هزینه‌های عمومی نیز در شهر طبیعتاً بالاتر خواهد بود. در میان فصول مختلف سال، اردی‌بهشت ماه و پاییز، هم از نظر آب و هوا و هم از جنبه‌ی قیمت‌ها، می‌تواند زمان مناسبی برای سفر به این شهر سیاحتی-زیارتی باشد. شاید مهم‌تر از این‌ها هم خلوتی نسبی شهر و حرم امام هشتم در این زمان‌هاست و حس و حال زیارت را دوچندان خواهد کرد و سهولت دسترسی به مکان‌ها را بیشتر می‌کند.

سفر پائیزی با تور‌های داخلی

تورهای ارزان مشهد هم در این فصل به راحتی یافت می‌شوند. در حقیقت در کنار هزینه‌های کمتر جاری در مقصد، قیمت تور مشهد هم ارزان‌تر خواهد بود و نهایتاً سفری به صرفه برای زائران رقم خواهد خورد. پروازهای این مسیر نیز به صورت چارتری و هتل‌ها هم اکثراً گارانتی آژانس‌های معتبر مسافرتی نظیر مقتدرسیر هستند. پس توانایی ارائه تورها با قیمت مناسب‌تر برای آژانس‌ها وجود دارد. پس اگر دوست دارید به زیارت بارگاه امام هشتم بروید، همین حالا بررسی‌های خود را در سایت آژانس مقتدرسیر آغاز کنید و با تماس با مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر خرید تور مشهد خود را برای یک سفر روحانی انجام دهید.

 

منبع : ویرلن

اشتراک گذاری :
ارسال نظر