بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
سود فروش «سرمایه‌گذاری‌ها» عامل اصلی سودآوری شرکت؛

نیروگاهی که سرمایه‌گذار را شارژ کرد

سود ناشی از فروش سرمایه گذاری‌ها عمدتا مربوط به سود فروش سهام سرمایه‌گذاری نیروگاهی به مبلغ ۲۱۷ میلیارد ریال و سود ناشی از فروش بخشی از سهام شرکت عمران و توسعه شاهد به مبلغ ۷۴ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۱۹۷۴۷۰

سود خالص کسب شده شرکت شاهد بر اساس صورت‌های مالی سالیانه حسابرسی شده، معادل ۶۶۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال است.

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، سود خالص کسب شده شرکت شاهد بر اساس صورت‌های مالی سالیانه حسابرسی شده، معادل ۶۶۱میلیارد و ۱۳۵میلیون ریال بوده که این سود در مقایسه با سال مالی قبل از آن افزایش ۳۹درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد‌های عملیاتی شرکت شامل ۳۴۱.۶۵میلیارد ریال بابت سود سهام دریافتی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر (با ۵ درصد کاهش نسبت به سال مالی قبل) و ۳۸۱ میلیارد ریال سود ناشی از فروش سرمایه‌گذاری‌ها (با ۱۶۱درصد افزایش نسبت به سال قبل) محقق شده است.

سود ناشی از فروش سرمایه‌گذاری‌ها عمدتا مربوط به سود فروش سهام سرمایه‌گذاری نیروگاهی به مبلغ ۲۱۷میلیارد ریال و سود ناشی از فروش بخشی از سهام شرکت عمران و توسعه شاهد به مبلغ ۷۴ میلیارد ریال بوده است.

سود فروش سرمایه‌گذاری نیروگاهی ۲۱۷ میلیارد ریالی در «ثشاهد»

سود سهام دریافتی نیز مربوط به شرکت‌های سرمایه‌گذاری سعدی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال، شرکت فرآوری و توسعه ابنیه شاهد به مبلغ ۸۵.۴ میلیارد ریال، سود سهم شرکت عمران و توسعه شاهد به مبلغ ۶۰.۲ میلیارد ریال و همچنین سود سهام شرکت هرمز انرژی به مبلغ ۳۰.۵ میلیارد ریال است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رکود خودساخته کار دست این شرکت سرمایه‌گذار داد؛

ارزان فروشی با توهم رکود

نگاهی به جمع درآمد‌های ۹ ماهه این سرمایه‌گذار شیمیایی؛

حرارت نرخ‌های فروش محصولات فروکش کرد

با برگزاری یک مزایده؛

«ثشاهد» باغ می فروشد

ارسال نظر