بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به لاکچری سازی ویرانگر یکی از بانک بورسی وبی حیایی اهالی باب همایون در مورد مالیات و...
کد خبر : ۱۹۷۷۴۷

به گزارش بورس نیوز معرفی سرپرست در بزرگترین شرکت بیمه کشور حسابی حاشیه ساز شده است. برخی معتقدند جناب وزیر، دست شان خالی است و شخص مناسب برای تکیه بر کرسی مدیریت این مجموعه سراغ نداشته اند! البته با وجود این همه آقا و آقازاده در کشور، کمبود مدیر از عجایب است.

 

در باز دیزی و بی حیایی اهالی باب همایون

یکی از اهالی بهارستان خبر آورده که گویا اهالی باب همایون که مدام دم از قوانین مالیاتی می زنند، خود از زیر بار پرداخت مالیات شانه خالی می کنند و نماینده ای به بهارستان فرستاده اند تا شاید موافقت اهالی بهارستان برای معافیت شان را جلب کنند! اینجاست که باید گفت در دیزی باز است، حیای شما کجا رفته؟!

 

 

لاکچری سازی ویرانگر بانک بورسی

یکی از بانک های ادغام شده، چند سال قبل مجوز احداث یکی از لاکچری ترین مگامال های تهران را دریافت کرد تا به قول خود فاخرترین مجتمع تجاری تهران را در لوکس ترین محله پایتخت احداث کند. حالا این مجوز بر چه اساسی صادر شد، بماند؛ ولی گویا ساختمان فوق لاکچری این بانک در نیاوران نه تنها از مرحله گودبرداری تا نماسازی غیر استاندارد بوده، بلکه باعث ترک خوردن همسایه شان یعنی کاخ معروف قجرها نیز شده است! حالا کجای دنیا به چنین پروژه ای می گویند لاکچری و منابع بانک را صرف اجرایش می کنند، الله اعلم!

 

سلامت کودکان فدای بودجه

شیر مدارس هم داستان نخ نما شده‌ای است که آنقدر در مورد آن شنیدیم و هر شب با تصور پایانی خوش برای کودکان این مرز و بوم به خواب رفتیم که خدا می داند. ولی گویا امسال هم خبری از شیر در مدارس نیست و آقایان برای تبلیغات فقط چند استان محروم کشور را انتخاب کرده و تصمیم گرفته اند چند وعده ای شیر در مدارس آنها توزیع کنند. جالب اینجا است که اگر قرار باشد شیر در مدارس کل کشور توزیع شود، هزینه آن تنها بخش ناقابلی از یکی از اختلاس هایی است که مدام صورت می گیرد؛ ولی افسوس که برای چنین برنامه هایی هرگز بودجه نداریم...

اشتراک گذاری :
ارسال نظر