بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی «دسانکو»؛

سرمایه شرکت به ۹۶۱ میلیارد ریال خواهد رسید

این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران اجرا خواهد شد. اصلاح ساختار مالی به عنوان هدف این افزایش سرمایه عنوان شده است.
کد خبر : ۱۹۷۸۳۶

پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، هیات مدیره شرکت داروسازی سبحان انکولوژی پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت ارائه کرده است. به این ترتیب و در صورت اجرایی شدن این افزایش سرمایه، مبلغ سرمایه شرکت به ۹۶۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران اجرا خواهد شد. اصلاح ساختار مالی به عنوان هدف این افزایش سرمایه عنوان شده است. بر اساس گزارش توجیهی شرکت، با توجه به مانده سود سهام پرداختنی به سهامداران شرکت که به بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال رسیده و به منظور جلوگیری از وجوه نقد شرکت که با توجه به وضعیت فعلی و مشکلات اخذ تسهیلات مالی اهمیت مضاعفی پیدا کرده است، بخش عمده‌ای از این افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران انجام می‌شود.

پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی

اجرایی شدن این افزایش سرمایه منوط به صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت در حال اجرای افزایش سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی است؛

رشد ۶۳ درصدی سودآوری "دسبحان"

خبری خوش برای بازار سرمایه از پیشخوان ملت رسید؛

سنجاق تجدید ارزیابی روی سینه «وبملت»

ارسال نظر