بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد:

آخرین مصوبات کمیته گواهی نامه‌های حرفه‌ای

رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: براساس مصوبات جدید، تمامی افرادی که تا سال ۱۳۹۶ در دوره‌های آموزشی ویژه تمدید گواهی‌نامه‌ها شرکت کرده‌اند، از ۱۰۰ درصد امتیاز براساس بالاترین گواهی‌نامه اخذ شده بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر : ۱۹۸۰۷۳

آخرین مصوبات کمیته گواهی نامه‌های حرفه‌ای

به گزارش بورس نیوز، شاهین احمدی اظهار کرد: براساس مصوبات جدید، تمامی افرادی که تا سال ۱۳۹۶ در دوره‌های آموزشی ویژه تمدید گواهی‌نامه‌ها شرکت کرده‌اند، از ۱۰۰ درصد امتیاز براساس بالاترین گواهی‌نامه اخذ شده بهره‌مند می‌شوند. (این امتیاز از سوی مرکز آموزش محاسبه شده و در حال حاضر بر روی سایت این مرکز به آدرس HTTPS://ICMC.SEO.IR قرار گرفته است.)

وی افزود: این امتیاز از تاریخ تصویب (۱۶/۰۷/۱۳۹۸) به مدت سه سال قابل استفاده بوده و افرادی که تمایل دارند گواهی‌نامه آنان براساس امتیاز اخذ شده تمدید شود، می‌توانند درخواست خود را به مرکز آموزش ارایه دهند. امتیاز مذکور پس از اتمام مهلت داده شده لغو شده و تمامی دارندگان گواهی نامه‌های حرفه‌ای بایستی مطابق دستورالعمل تمدید گواهینامه‌ها اقدام کنند.

رئیس مرکز آموزش ادامه داد: افرادی که با احتساب امتیاز دوره‌های قبلی و امتیاز سوابق شغلی و تحصیلی، امتیاز لازم برای تمدید گواهینامه‌ها را به دست نیاورده‌اند، بایستی در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

احمدی درخصوص آماده نبودن زیرساخت‌های لازم از سوی برخی مؤسسات و مراکز برگزاری دوره‌های تمدید گفت: با موافقت کمیته گواهینامه‌ها مقرر شد مهلت شرکت در دوره‌های آموزشی ویژۀ تمدید گواهی‌نامه‌ها تا بیستم اسفندماه سال جاری تمدید شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

تغییر نظام سرمایه‌گذاری در بورس تهران

کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

«بورس» باید تحلیلی‌تر حرکت کند

ارسال نظر