بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
فعال حوزه استارت آپی در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

ادغام، راهکاری برای کاهش هزینه ها

استارت آپ ها برای توسعه نیاز به جذب سرمایه گذار دارند و مشکل اصلی استارت آپ ها تامین مالی است.
کد خبر : ۱۹۸۳۶۵

به گزارش بورس نیوز، امروزه بازدید از فضای مختلف با توجه به ترافیک، زمان بر است. دیوار ۳۶۰ این امکان را به شما می دهد که در منزل یا محل کار خود بتوانید، جزئیات فضای مورد نظر خود را به صورت سه بعدی مشاهده کنید و راه بروید.

علیرضا استوار هم بنیانگذار اپلیکیشن دیوار ۳۶۰ در گفتگو با بورس نیوز در خصوص این اپلیکیشن بیان کرد: اپلیکیشن دیوار ۳۶۰ در حقیقت سامانه جامع عملکردی فیلم ۳۶۰ درجه است. این قابلیت امکان حرکت روی فیلم را برای کاربران فراهم می کند و کاربران فارغ از بعد زمان و مکان امکان مشاهده فیلم ۳۶۰ درجه را دارند. این قابلیت در حوزه های مختلفی از جمله حوزه املاک و حوزه گردشگری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از این قابلیت در حوزه املاک هم برای مشاوران املاک و هم خریداران و فروشندگان جذابیت خواهد داشت. در حوزه گردشگری هم در کشور ما پتانسیل زیادی وجود دارد و معرفی بیشتر بناهای تاریخی و مناطق گردشگری کشورمان در توسعه صنعت گردشگری هم موثر خواهد بود.

وی افزود: البته با وجود پیگیری های فراوان، موفق به ترغیب سازمان میراث فرهنگی برای همکاری نشده ایم.

این فعال حوزه استارت آپی در رابطه با چالش های فعالیت گفت: مشکلی بابت فعالیت رقبا نداریم. ولی تامین مالی در این حوزه، چالش زا است. استارت آپ ها برای توسعه نیاز به جذب سرمایه گذار دارند و مشکل اصلی استارت آپ ها تامین مالی است. البته این چالش فقط گریبانگیر استارت آپ های کوچک نشده و مجموعه های بزرگ هم با این مشکل مواجه هستند. ادغام استارت آپ ها نیز عمدتا به دلیل بروز همین مشکل و با هدف کاهش هزینه ها صورت میگیرد.

وی در خاتمه تصریح کرد: موافق ادغام استارت آپ ها هستم و اتفاقا مجموعه دیوار ۳۶۰ نیز به این موضوع اندیشیده و ممکن است در آینده با مجموعه دیگری که مکمل فعالیت دیوار ۳۶۰ باشد، ادغام شویم. اپلیکیشن دیوار ۳۶۰ فعلا نیازمند توسعه بوده و برای عموم قابل دسترسی نیست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر