بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
سود ۷۴تومانی در جیب سهامداران "فملی" نشست؛

افزایش ۷۲درصدی سودخالص "فلزسرخ"

در این مدت مقادیر فروش کنسانتره مس به حدود ۱۲۰ هزار تن رسیده، نرخ فروش متوسط هر تن کاتد در این مدت معادل ۶۷۵ میلیون ریال و نرخ متوسط فروش هر تن کنسانتره در این مدت معادل ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۱۹۸۶۲۷

حدود ۱۲۰ هزار تن مقادیر فروش کنسانتره مس در «فملی»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت صنایع ملی مس ایران در دوره ۶ماهه سال جاری و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۵۷هزار و ۶۸۱میلیارد ریالی شده که این میزان سود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۷۲درصدی را نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده در این دوره به بیش از ۱۰۰هزار میلیارد ریال رسیده که این مبلغ فروش معادل کل فروش سال۹۷ است؛ حاشیه سود عملیاتی محقق شده شرکت در این دوره به ۵۸درصد رسیده است.

با این حال سودآوری شرکت نسبت به سه ماهه نخست کاهش داشته و در حالی که در دوره ۳ماهه نخست سال جاری سود هر سهم معادل ۴۰۲ریال محقق شده بود، در سه ماهه دوم سال مالی سود هر سهم به مبلغ ۳۳۲ریال محقق شده و به این ترتیب جمع سود خالص محقق شده به ازای هر سهم به ۷۴۰ریال رسیده است.

مقادیر فروش کاتد و مفتول داخلی و صادراتی به بیش از ۱۱۰هزار تن رسیده است.

حدود ۱۲۰ هزار تن مقادیر فروش کنسانتره مس در «فملی»

همچنین در این مدت مقادیر فروش کنسانتره مس به حدود ۱۲۰هزار تن رسیده و نرخ فروش متوسط هر تن کاتد در این مدت معادل ۶۷۵میلیون ریال و نرخ متوسط فروش هر تن کنسانتره در این مدت معادل ۱۴۰میلیون ریال بوده است.

در نمودار زیر روند تغییرات فروش، سود عملیاتی و سود خالص شرکت در دو فصل گذشته ارائه شده است.

حدود ۱۲۰ هزار تن مقادیر فروش کنسانتره مس در «فملی»

اشتراک گذاری :
ارسال نظر