بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
در صورت های مالی 9ماهه منتشر شد؛

زیان خالص ۵۰میلیاردریالی در این شرکت نسوز

این شرکت زیان عملیاتی دوره مورد گزارش را ۱۷میلیارد ریال، زیان خالص را ۵۰میلیارد ریال و زیان انباشته را ۲۴میلیارد ریال اعلام کرده است.
کد خبر : ۱۹۸۸۳۰

زیان خالص ۵۰میلیاردریالی در این شرکت نسوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ زیان هرسهم را ۵۰۸ریال اعلام کرد.

این شرکت زیان عملیاتی دوره مورد گزارش را ۱۷میلیارد ریال، زیان خالص را ۵۰میلیارد ریال و زیان انباشته را ۲۴میلیارد ریال اعلام کرده است.

"کفپارس" در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که در شرایط کنونی اقتصادی و بالا بودن نرخ ارز شرکت برای تولید و فروش مناسب محصولات خود تمهیدات ذیل را اتخاذ کرده که قصد دارد تغییر نگاه در مدیریت به عقد قرارداد‌های فروش و حرکت در مسیر سفارشات سودآور و ساماندهی قسمتی از سفارشات اخذ شده با سود پایین در سنوات قبل و حذف قسمتی از سفارشات اخذ شده زیانده از سال‌های قبل، حرکت در جهت تثبیت قیمت مواد اولیه و مدیریت و برنامه‌ریزی در خرید مواد اولیه، افزایش تولید و مدیریت هزینه‌ها و کنترل و کاهش آن را به اجرا درآورد.

برآورد شرکت از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمد‌ها (هزینه ها)‌ی عملیاتی در بازه زمانی و نیاز به بازاریابی فروش و شرکت در نمایشگاه ها، پیش‌بینی افزایش هزینه‌های توزیع و فروش به میزان ۴۰درصد را دارد.

شرکت فرآورده‌های نسوز پارس استراتژی‌هایی ھمچون افزایش تولید، افزایش سرمایه، گسترش سهم بازار، توسعه ارایه خدمات قبل و بعد از فروش به مشتری، ایجاد و توسعه تامین‌کنندگان کیفی، ارتقای بهره‌وری تجهیزات و ماشین‌آلات، به‌روزآوری دانش فنی محصولات، ایجاد دانش و حفظ دارایی‌های معنوی، توسعه فرھنگ سازمانی و نهادینه‌سازی ارزش‌ها را در برنامه سالیانه خود قرار داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شاید این روز‌ها بتوان دلایل نگرانی‌های شاپور محمدی را درک کرد؛

تحقق زیانی ۱۱تومانی از سهمی با بیش از ۱۵.۵۰۰تومان

استفاده از مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مجمع می‌رود؛

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱.۵۱۹ درصدی "کفپارس"

وای به روزی که روند تغییر کند؛

تحقق ۷۰۲ ریال زیان "کفپارس" ۷۲۰۰۰ریالی

واکاوی سهمی با رشد ۱۰ برابری؛

«کفپارس» برای رونق تولید به تب و تاب افتاد

ارسال نظر