بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

و اینک برگ سوخته خصوصی‌سازی

پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به مدیرانی که به شاخ های فضای مجازی تبدیل شده اند و دزدانی که به محموله متادون زده اند و...
کد خبر : ۱۹۹۲۱۴

کل کل شاخ های فضای مجازی با مدیران و مسئولان کشور

به گزارش بورس نیوز، مجمع یکی از شرکت‌های بازار پایه امروز برگزار شد اما؛ از انتخاب و تعیین اعضای هیات مدیره خبری نبود و با شاخه‌وشانه کشیدن یکی از سهامداران به‌پایان رسید اما مدیرعامل تازه این شرکت گویا آب در دلش تکان نمی‌خورد نیز گفت که وظیفه ما نیست و به خصوصی‌سازی مربوط است؛ این شرکت بزرگ صنعتی که بدون شک از جمله بدترین خصوصی‌سازی‌های تاریخ کشور را به خود دیده، هنوز با بلاتکلیفی دست و پنجه نرم می‌کند؛ سهامدار عمده تغییر کرده؛ ولی گویا سهامدار قبلی هنوز دل نکنده و قصد رفتن ندارد.

به هر حال این مجموعه بزرگ صنعتی اراکی این روزها در تفکر هروج از بحران بوده و مدیرعامل این شرکت از قراردادهای جدید برای ساخت ماشین آلات معدنی فوق سنگین و قراردادهایی با وزارت راه خبر داده اند که هنوز افشای عمومی نشده است.

شبکه مجازی به‌جای مدیران روابط عمومی

این روزها اگر خبر بخواهید باید به فضای مجازی سر بزنید و آمارها و اخبار را در صفحات آقایان در اینستاگرام و توییتر و... جستجو کنید. حالا مشخص نیست قوانین با شفاف‌سازی مشکل دارند و آقایان به دنبال شفافیت بیشتر هستند یا به جای انتشار رسمی خبرها و آمارها، هر چه هست را در فضای مجازی منتشر می‌کنند تا فالوئر بیشتری جذب کنند!

متادون دارویی، بازگشت!

گویا دزدان زرنگ شده و زمان به کاهدان زدن، گذشته! چندی قبل یک محموله متادون به ارزش ۱۴میلیارد تومان از یکی از شرکت‌های دارویی بورسی به سرقت رفته و حالا باند ۸نفره دزدان شناسایی و دستگیر شده‌اند و محموله سرقت شده نیز کشف شده است.

بنری بالای سر خرید تضمینی

شایعاتی هم از رینگ محصولات کشاورزی به گوش می رسد. ظاهرا بنر خرید تضمینی زعفران تعاونی روستایی در بازار روز دیده شده است.

پول ملی برخی آمارها و دیگر هیچ!

بعضی کارشناسان معتقدند آمارهای مربوط به تقویت ارزش پول ملی صحت ندارد و فقط برای فریب مردم این چنین گزارش می دهند؛ چرا که تا وقتی قیمت کالاها مدام گران تر می شود، نمیتوان از تقویت ارزش پول ملی صحبت کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاونت حقوقی سازمان بورس در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

افزایش عدالت در "بورس"

معاونت حقوقی سازمان بورس در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

افزایش عدالت در "بورس"

ارسال نظر