بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
ترمزی در کیلومتر ۳۰جاده ماهشهر؛

افزایش ۱.۵درصدی قیمت پلی پروپیلن "مارون"

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن نسبت به هفته گذشته، به ۱۰۱میلیون و ۹۰هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات آن نیز به ۳۴۹میلیارد و ۱۶۶میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۱۹۹۲۳۴

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۴.۳۵۶ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۴.۵۳۲ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۴۵۴ تنی مواجه شد که نسبت به هفته گذشته این افت باردیگر با رشد همراه شد و به ۳۵۲ تن کاهش حجم معاملات رسید.

افزایش ۱.۵درصدی قیمت پلی پروپیلن

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن با افزایشی در حدود ۱.۵درصدی نسبت به هفته گذشته، به ۱۰۱میلیون و ۹۰هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۳۴۹میلیارد و ۱۶۶میلیون ریال رسید.

بر اساس این گزارش، در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۸۴۸تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که نرخ این محصول نیز با کاهش نامحسوسی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، اما حجم معاملات با کاهش ۴۱۸تنی همراه بود که در نهایت ۴۶۲تن از این محصول معامله شد.

نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۸۵میلیون و ۲۷۸هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۳۹میلیارد و ۳۹۸میلیون ریال رسید.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

افزایش ۱.۵درصدی قیمت پلی پروپیلن

افزایش ۱.۵درصدی قیمت پلی پروپیلن

اشتراک گذاری :
ارسال نظر