بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
مدیرعامل این شرکت کاشی و سرامیکی در گفتگو با بورس‌نیوز خبرداد:

ارز صادراتی در حساب‌های "کلوند" می‌نشیند

تمامی شرکت‌های بورسی برای تجدید ارزیابی دارایی خود زمانی را در نظر می‌گیرند. کاشی و سرامیک الوند نیز در جهت به روزرسانی ارزش دارایی‌های خود، پس از گذشت مدت‌ها این تجدید ارزیابی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
کد خبر : ۱۹۹۴۹۳
 
 
تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار قرار گرفت
 
مهدی فکری مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند درخصوص علت افزایش بهای تمام شده تولید به بورس نیوز گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز در سال ۹۷، کاهش ارزش پول ملی، افزایش قیمت ارز و افزایش بهای حقوق و دستمزد بدیهی است که بهای تمام شده تولید نیز با افزایش مواجه شود. 

وی ادامه داد: تغییر مسیر شرکت به سمت "صادرات بدون واسطه" از جمله راهکار‌های اجرایی این شرکت در مقابل مشکلات ارزی و کاهش ارز پول ملی بوده که طی دو ماه اخیر نتایج خوبی را نیز رقم زده است.
 
 
تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار قرار گرفت

مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند به نکات مثبت "صادرات بدون واسط" اشاره داشت و افزود: علاوه بر ارز آوری این روش، سود حاصل از صادرات نیز بی واسطه به طور کامل به شرکت بر می‌گردد و در یک بازه زمانی معقول اثرات خود را در صورت‌های مالی شرکت نشان خواهد داد. 

فکری در رابطه با تجدید ارزیابی دارایی این شرکت عنوان کرد: تمامی شرکت‌های بورسی برای تجدید ارزیابی دارایی خود زمانی را در نظر می‌گیرند. کاشی و سرامیک الوند نیز در جهت به روزرسانی ارزش دارایی‌های خود، پس از گذشت مدت‌ها این تجدید ارزیابی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دریافت مجوز افزایش قیمت محصولات این کاشی ساز؛

"کلوند" نرخ را بالا برد

مدیرعامل شرکت کاشی الوند در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

رشد ارزش افزوده «کلوند» با تولیدات لاکچری

مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در گفتگو با بورس نیوز:

زنگ خطر بازار داخلی با مشکلات پرسلان

ارسال نظر