بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
شرکت داروسازی تولید دارو برای ۳۱شهریور۱۳۹۸، دوره ۶ماهه خود به ازای هرسهم ۳۰۲ریال سود اعلام کرده است.
کد خبر : ۱۹۹۷۷۵

۳۰۲ریال سود برای هر سهم

به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی تولید دارو برای ۳۱شهریور۱۳۹۸، دوره ۶ماهه خود به ازای هرسهم ۳۰۲ریال سود اعلام کرده است.

این شرکت در گزارش منتشر شده دوره مالی ۳ماهه خود برای هرسهم ۶۴ریال سود محقق کرده بود، اما در دوره ۶ماهه رقم این سود به ۳۰۲درصد افزایش یافته است.

در برآوردی که این شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه دارد اعلام شد که نرخ فروش محصولات براساس سیاست‌های سازمان غذا و دارو تعیین می‌شود.

همچنین مواد موثر بر اساس نرخ ارز دولتی و سایر مواد جانبی و بسته بندی از بازار داخلی تامین می‌شود که در صورت افزایش نرخ ارز دولتی مواد موثره با افزایش قیمت همراه خواهد شد. در ضمن با توجه به اینکه مواد جانبی و بسته‌بندی از منابع داخلی خرید می‌شود پیش بینی شده که با افزایش قابل ملاحظه‌ای همراه باشد.

این شرکت مانده تسهیلات دریافتی بلند مدت و کوتاه‌مدت در پایان دوره را بالغ بر ۶۸۲ میلیارد ریال محاسبه کرد که تمام آن صرف سرمایه در گردش شده است.

علاوه بر این برآورد می‌شود حجم تسهیلات مالی اعم از بلند مدت و کوتاه مدت تا پایان سال همچنان در سطح ۷۷۰ میلیارد ریال باقی بماند و حجم هزینه‌های مالی برای سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۶۷ میلیارد است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پاسخگویی به سوالات سهامداران از سوی تولیددارو؛

نرخ فروش "دتولید" افزایش داشت

این شرکت داروسازی پاسخ داد؛

"دتولید" و پاسخ به سهامداران

افزایش نرخ مواداولیه مهم‌ترین دغدغه سهامدار؛

"دتولید" رشد ۴۰درصدی قیمت سهام را ثبت کرد

ارسال نظر