بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
مدیریت بانک کشاورزی در هفته‌های اخیر به‌خاطر عدم اجرای تعهداتش در ماجرای «کارخانه آذرآب و حقوق کارکنان این شرکت» در راس خبر‌ها بود.
کد خبر : ۱۹۹۹۵۳

یک بانک دولتی، صورت‌های مالی خود را تکذیب کرد!

به گزارش بورس‌نیوز، بانک کشاورزی که روز گذشته سند امضا شده توسط مدیرعامل و هیات‌مدیره مبنی بر پرداخت پاداش نجومی به مدیران ارشد خود در رسانه‌ها به‌صورت گسترده منتشر شد، در اقدامی عجیب و بیانیه‌ای شدیداللحن، ضمن تکذیب اصالت سند مذکور، ماجرا را یک غلط تایپی دانست و به گفته مدیر حقوقی این بانک، رقم واقعی پاداش مذکور حدود ۶۰۰ میلیون تومان است!

بر اساس صورت‌های مالی بانک کشاورزی که امضای مدیرعامل و هیات مدیره و مهر سازمان حسابرسی هم دارد، میزان زیان انباشته این بانک در پایان سال گذشته با رشدی ۴۳ درصدی به ۸ هزار و ۳۴۳ میلیارد تومان افزایش یافته و در صورت تداوم این شرایط، شاخص فوق از رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان هم خواهد گذشت؟! اما حقوق، مزایا و پاداش (و لو در اندازه‌ای که کیخسروی، رئیس اداره حقوقی بانک کشاورزی اعلام کرده) برای مدیرعامل و هیئت مدیره‌ای که صورت‌های مالی خود را با اغلاط تایپی منتشر می‌کنند و به‌جای عذرخواهی از افکار عمومی به تهدید رسانه‌ها می‌پردازد و سند امضا شده خود را در روز روشن انکار می‌کنند، جای بسی تامل دارد.

یادآور می‌شود مدیریت بانک کشاورزی در هفته‌های اخیر به‌خاطر عدم اجرای تعهداتش در ماجرای «کارخانه آذرآب و حقوق کارکنان این شرکت» در راس خبر‌ها بود و در چنین شرایطی حمایت وزیر جهاد کشاورزی، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی از روح‌اله خدارحمی (مدیرعامل بانک کشاورزی) جای سوال جدی دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر