بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
این شرکت مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۰۱ درصدی برخوردار است.
کد خبر : ۲۰۰۱۸۴

افزایش ۵۰۱ درصدی سود هر سهم

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع لاستیکی سهند در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۷۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۹ ریال اعلام شده بود، افزایش ۵۰۱ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت صنایع لاستیک سهند در دوره یاد شده، مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۷۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۰۱ درصدی برخوردار است.

شرکت صنایع لاستیکی سهند افزایش ۲۰۶ درصدی در فروش را از جمله دلایل افزایش ۵۰۱ درصدی در سود هر سهم اعلام کرده است.

پسهند" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۷ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت صنایع لاستیکی سهند در صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش ۵۵۸ درصدی نسبت به سال گذشته، ۴۸۰ ریال و سود خالص را ۱۶۷ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال اعلام کرده بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تسمه‌نقاله این لاستیکی در جهت سود چرخید؛

افزایش نرخ محصولات "پسهند"

در صورت موافقت سهامدار عمده اجرایی می‌شود؛

افزایش سرمایه "پسهند" برای تامین‌مالی یک پروژه

نگاهی بر عملکرد این شرکت لاستیکی؛

افت قیمت‌های تسمه نقاله همچنان ادامه دارد

ارسال نظر