بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
رییس هیات مدیره شرکت آذرآب تاکید کرد:

طلب 25 میلیون یورویی «فاذر»

مدیران قبلی که حدود 31 درصد سهام کارخانه را داشتند مجموعه آذرآب را گروگان گرفتند به گونه‌ای که در یک مثال کوچک، آنها از صندوق کارخانه 50 میلیارد تومان برای خرید و فروش سهم به بورس می‌برند و بعد از آنکه سهام‌های خریداری شده افت می‌کند 20 میلیارد تومان پول را خارج کرده و تا به امروز پول را هم برنگرداندند.
کد خبر : ۲۰۰۳۵۰

به گزارش بورس نیوز، احمد قلعه‌بانی، رئیس هیأت مدیره شرکت آذرآب:
به‌دلیل مشکلاتی که برای این مجموعه پیش آمده خیلی از مجموعه‌ها حاضر به سفارش دادن به آذرآب نیستند.


وی افزود: ظرف 10 روز آینده حقوق شهریور و مهرماه پرداخت خواهد شد اما ما نمی‌دانیم با طلب‌هایی که بعضاً بیش از 4 سال مانده است چه کنیم؟ مدیران قبلی که حدود 31 درصد سهام کارخانه را داشتند مجموعه آذرآب را گروگان گرفتند به گونه‌ای که در یک مثال کوچک، آنها از صندوق کارخانه 50 میلیارد تومان برای خرید و فروش سهم به بورس می‌برند و بعد از آنکه سهام‌های خریداری شده افت می‌کند 20 میلیارد تومان پول را خارج کرده و تا به امروز پول را هم برنگرداندند.

وی تصریح کرد: در پروژه ستاره خلیج فارس ما دست خالی و بدون پول کار کردیم چرا که وزارت نفت قبل از آنکه روند پروژه مدیران قبلی را بررسی کند 80 میلیون یورو پرداخت کرده است. این پول را کسی ندیده و سؤال این است که چرا وزارت نفت قبل از آنکه پیشرفت فیزیکی را ببیند پول پرداخت کرده است؟ آن پول چرا وارد کارخانه نشده است؟

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر