بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
مجتمع پتروشیمی جم برنامه ریزی‌های جامعی را برای تولید محصولات و گرید‌های جدید پتروشیمی انجام داده است.
کد خبر : ۲۰۱۰۱۲

هدفگذاری پتروشیمی جم برای متنوع سازی سبد تولید

به گزارش بورس نیوز،محمدرضا سعیدی گفت: با اشاره به اینکه پتروشیمی جم یک مجموعه فعال در میان پتروشیمی‌های کشور است، اظهار کرد: برنامه‌های این شرکت در حوزه‌های تولید، بازار و اجرای پروژه‌های جدید تعریف شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی جم تاکنون به برنامه‌های فروش و سودآوری خود طبق برنامه از پیش تعیین شده دست یافته است، افزود: با وجود تحریم‌ها و همچنین کاهش قیمت پلیمر‌ها در سال ۹۸، این شرکت توانست به اهداف تولید و فروش مورد نظر خود دست یابد و امیدواریم با همین روال تا پایان سال پیش رود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اینکه در شرایط تحریم با برخی موانع مواجه هستیم، ادامه داد: با استفاده از توانمندی‌های داخلی می‌توان از این مسیر سخت با موفقیت عبور کرد، همانطور که این مجتمع نیز همانند دیگر شرکت‌های پتروشیمی این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

سعیدی با بیان اینکه پتروشیمی جم سیاست رشد خود را در حوزه‌های ارتقای وضع موجود، توسعه بازار، متنوع سازی محصولات و تولید گرید‌های جدید پیگیری می‌کند، گفت: ارتقای وضع کنونی شرکت با بستر‌های موجود به منظور افزایش سهم شرکت در بازار، کیفیت و ظرفیت از جمله راهبرد‌های این شرکت است که براساس برنامه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم تولید گرید‌های مختلف برای HD و PE را در دستور کار دارد، تصریح کرد: دستیابی به بازار‌های جدید و همچنین ارتقای سهم شرکت در بازار‌های فعلی از برنامه‌هایی است که در این شرکت در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم به متنوع سازی محصولات شرکت به ویژه محصولاتی که نیاز بازار است، اشاره و اظهار کرد: پروژه ABS/Rubber این شرکت هم اکنون حدود ۷۲ درصد پیشرفت دارد و جزو طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی است که سالانه ۲۶۰ هزار تن ظرفیت تولید دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عملکرد این پتروشیمی در آمار مقایسه‌ای یک‌ساله بررسی شد؛

افزایش ۷۰ درصدی نرخ‌های فروش "جم"

عملکرد این پتروشیمی در آمار مقایسه‌ای یک‌ساله بررسی شد؛

افزایش ۷۰ درصدی نرخ‌های فروش "جم"

ارسال نظر