بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
کد خبر : ۲۰۱۰۸۷
 
توصیه رهبرانقلاب به سرمایه‌گذاری مردم در بورس
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
خدا حضرت اقا رو حفظ کنه . اگه ایشون نبودن وضع مملکتمون به قهقرا میرفت.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
الان سال ۹۹ هست و چنان بورس ریزش داشته که پول هممون رو به نیستی داده
محمد
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
الان سرمایه مردم به خاطر بورس ......... کجا رفته؟
علی
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
خدا تورو هم حفظ کنه
بارانا
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
الان مملکت خیلی گل بلبله .خدا براشما حفظش کنه
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
میشه بفرمایید قهقرا چه شکلیه از نظر شما نکنه میفرمایید یعنی قحطی که اونم کاری به سیاست اقتصادی مملکت نداره و ازمون الهی و بندازیم گردن خدا . اون شخص یا اشخاصی که پشت سرهم در میان و تعریف تمجید از عملکردشان دارند باید و میبایست جوابگو نتیجه کارهاشون باشند در عیر اینصورت بفرمایند پایین از گردن مردم
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
سرمایه گذاری در بورس در باطن چیز بدی نیست، اقتصاد های بزرگ دنیا حول بورس میچرخن، مهم اجرا بود که دولت محترم از مدیریت و اجرا عاجز بود، سازمان بورس و دولت باید پاسخگو باشن. اشتباه دیگه رو مردم مرتکب شدن، ده ها کارشناس بارها و بارها صحبت کردن و گفتن بدون برنامه وارد بورس نشید و تمام سرمایتون رو وارد بورس نکنید اما خیلی ها طمع کردن و فکر کردن گرگ وال استریت هستن و یک شبه میتونن میلیاردها تومان سود کنن! طبیعتا چشم بسته تمام زندگیت رو وارد هر کاری کنی ضرر میکنی
دانیال
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
هرکسی که اونموقع آقا گفت ، سرمایه گذاری کرد سود خوبی برد ( حدود ۱۰۰۰ درصد )، بعضی از اونایی که بیرون نرفتن هم با اینهمه نزول بورس بازم حدود ۴۰۰ درصد هنوز تو سودن . فقط اونایی تابستان و در اوج که با حرف دولت و در اوج قیمت ها وارد شدن الان خیلی در ضرر هستن.‌ البته بورس از همه بازارها بهتره و در بلند مدت تمام ضررها را جبران میکنه که هیچ از بازارهای دیگه هم سبقت میگیره . همیشه همینطور بوده
زکریا
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
دوست عزیز این دولت کارش با مردم تمام شده و به عمد ۴۵ میلیون مردم سهام دار که اکثرشان از قشر ضعیف جامعه هستن در بورس گیر انداختن و همه در ضررهای ۷۰ الی ۸۰ درصدی هستن .بنابراین همه ناراضی هستن و منتظر هستن یا رهبری و یا قوه قضاییه به داد مردم برسه .
پس نهایتا خیلی ها بخاطر ناراضی بودن در انتخابت شرکت نمیکنند ..و این دولت بنفش دقیقا قصدش همین هست که مردم در انتخابات شرکت نکنند ‌.و فقط قشر پول دار جامعه به امثال ظریف و یا جهانگیری مل ع و ن رای خواهند داد ..
و دوباره کشور ۸ سال دیگر به قهقرا خواهد رفت .
آهای مردم این قشر اصلاح طلب فکرهای شومی برای مردم دارند .و بخدا قسم این روحانی و وزراش دوست دار انگلیس و امریکا هستن و فکرهای پلیدی برامون درآمد ..پس شما را به فاطمه زهرا س قسم میدهم نگذارید این کاخ نشینان اصلاح طلب دوباره سکان کشور را در دست بگیرند .
ببینید سهام ایران خودرو را در قیمت ۸۰۰ تومان به مردمی که علم بورسی نداشتن انداختن و در رفتن و حالا بعد از یک سال از شنبه میخواهند اوراق تبعی خودرو که همان بیمه هست در قیمت ۲۸۶ تومان بیمه کنند .
پس دیگر قرار نیست ما حتی به اصل پولمان برگردیم ..
خدایا به کجا پناه ببریم ..که یک آخوند در روز روشن به مردم دروغ گفت ..مگر خدا و قرآن نگفتند دروغ گفتن گناه هست .پس چطور یک آخوند به ملت خودش دروغ گفته ..آقایان با این دروغهای مکرر روحانی مردم را از دین برگرداندند ..
الهی به حق امام علی ع و این شب های قدر این روحانی و وزراش و مدیران را با این پولهای دزدیده شده در بورس خرج عزای زن و بچه هاشون بشه .
ای خدا روانی شدیم ..پس انداز ۲۵ ساله کار گری ام که برای خرید جهیزیه دخترم بوده آوردم داخل بورس که هم کمک بشه به رونق تولید و هم بعد از یک سال اندک سودی نصیبمان بشود ولی الان تمام کالاها صد برابر شدن و پول ما سود که نداده هیچ تازه ۸۰ درصد ضرر کردم
فرزانه
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
حضرت اقای شما بیاد الان جوابگو باشه.
ناشناس
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
این سخنرانی مربوط به1398/8/28 هست که از اون موقع تا زمانی که جناب آقای حسن رو حانی مار رو برای ورود به بورس تشویق کردن شاخص کل بورس 400% سود کرده بود.
El
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مگر اینکه ایشون به فکر منافع مملکت باشن وگرنه به بقیه باشه که مردم رو ترغیب میکنن به خرید طلا و سکه تا هرروز بیشتر از قبل اقتصاد تو منجلاب فرو بره
ناشناس
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
اونجا حداقل طلا و دلارشون دستشونه اینجا که سرمایه مردم پوچ شده رفته به فکر مردم بودنه؟ کی پاسخگوء؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
پس چرا بورس خرابه؟
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
این سوال رو باید از حسن بپرسی.....هر وعده ای میده برعکس عمل میکنه بعد هم به روی خودش نمیاره.حرفاش درباره ریسی و دلار ۵تومنی یادتونه....واسه بورس هم گفت که بورس ایران تو دنیا اوله....کی به این بی سواد رای داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
با ورود 300 هزار میلیارد تومان که ایشان دستورشو دادن بورس صعودی میشه
وگرنه روحانی و قالیباف اصل فقط جیب خودشونو پر میکنن و منی که از 20 مرداد وارد بورس شدم و تجربه سنگین بورس نداشتم 50 درصد ضرر کردم
ناشناس
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
اینجور مردم را به بورس دعوت کنی و بعدش 3ماه45%ریزش؟تاکجا میخواد بره خدا میدونه.کاش یه نفر بود به فکر مردم باشه داریم به فنا میریم.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
دیدیم عاقبت گوش دادن به حرف کسی که از اقتصاد چیزی بلد نیست... بورس تقریبا 60 درصد از سرمایه مردم رو پودر کرد...کاش هر کس توی سر رشته خودش دخالت میکرد
شکارچی
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
موکدا فرمود سرمایه های بورسی وارد چرخه تولید بشن. حرف حکیمانه و فنی. شما پولاتون را بردید توی شرکتهای صوری که بعضا فقط مجوز بودن و حتی ماهیت فیزیکی نداشتن و قمار کردید و سوختید حالا دنبال مقصر هستید . فرقی بین شماها و اونایی که متولی بورس بودن و گذاشتن پول خرج قمار بشه و مانع تولید شدن فرقی باهم ندارید
ناشناس
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
آره اون حسن کلید سازی که بهش رای دادی باید ازش بپرسی چرا اوضاع بورس رو برای پر کردن جیب دولت اینجوری کردی نه حضرت آقایی که از بورس بخاطر حمایت از کالاهای داخلی توصیه کردن افرادی چون شما به آن ورود کنند
ناشناس
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
اول اینکه ...........شو خودش گفت داخل بعضی بورس ها نه رانتی و اینجور چیزا
پوریا
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
خنگه ... میگه تو بعضی سهم ها فقط باید سرمایه گذاری کنی نه سهم های رانتی الان کل بورس بنا به فرمایش رهبر رفته زیر آب!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
نظر رهبر بر سرمایه گذاری در جایی بود که مولد باشه نه مخرب حالا مثلا بورس رو هم مثال زدن منظورشون نبود که همه بریزن تو بورس و منفعت طلبانه تو بورس دنبال سود باشن فقط!! همه میدونیم که ریاست جمهور محترم این وضع رو به بار آوردن وگرنه بورس اینطور نبود.(سود و زیان منطقی خودش رو داشت).
ناشناس
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
بورس چیه؟اصلا میدونی بورس چیه؟ نه بگو ببینم بورس چیه دقیقا؟
علی
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
دقیقا رشد صوری بورس مثل سال ۹۲ و ریزش اون قابل درک بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
فکر کنم اقاااااامصطفی فقط یک کلمه ی بورس رو شنیدن که این نظر رو دادن
بنظر میرسه یه بار دیگه با دقت گوش کنید البته اگر کل سخنرانی گوش کنید بدون فیلتر ذهنی که عالی تره
کالای ساخت داخل...سرمایه گذاری های مولد...اگر می توانند ....تعاونی هااا ...یه جایی مثل بورس

به عبارتی دانسته و با علم و با مهارت وارد شوید نه هر بورسی هر جایی
گاهی اشتباه می کنیم دنبال مقصر می گردیم مجبوریم با تعصب ذهنی ، حرف ها رو فیلتر کنیم
ناشناس
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
سلام
احسنت ولی رهبری نگفتن " یه جاهایی مثل بورس" عبارت دقیقش این هست" یه جاهایی در بورس"
" ... آن کسانی که می توانند در سرمایه گذاری‌های مولد حتما شرکت کنند از جمله در همین تعاونی‌ها یا یک جاهایی در بورس."
عبدالغفور
Japan
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
فرمودند کسانی که میتوانند(دانش و سرمایه دارند) در سرمایه گذاری مولد ازجمله در بورس و تعاونی ها
اما متاسفانه دولت با فراخوان عمومی همه مردم از اونها به نفع بودجه خودش نوسانگیری کرد
عبدالغفور
Japan
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
فرمودند کسانی که میتوانند(دانش و سرمایه دارند) در سرمایه گذاری مولد ازجمله در بورس و تعاونی ها
اما متاسفانه دولت با فراخوان عمومی همه مردم از اونها به نفع بودجه خودش نوسانگیری کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
وقتی کسی سخن به این واضحی رهبری را نمی فهمه و جوریدیگه تفسیر میکنه چطور وارد بورس شده ؟حقشه ببازد مردم از پارسال سرمایه شان را هیجانی وارد بورس کردند در حالیکه سخن رهبری امسال وآخرین روزهای صعودی بودن بورس بود.
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
.................. بورس تخصصی بیشتری میخواست یا بنزین؟؟.............
ناشناس
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
مغرض عزیز فیلم کامل رو میدی که چنین گافی نمیدادی.
ایشان پیش از نظر در مورد بورس در همین جلسه فرموده اند بنده اقتصاد دان نیستم و اجماع اقتصاد دانها رو بیان میکنم.
بس نیست این میزان انبوه از بلاهت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
همه میدانند در تمام دنیا بهترین جا برای سرمایه گذاری بورس میباشد.بله بورس .مال ایران بورس نبود محل درامدی بود برای کسری بودجه روحانی وآقایان به اصطلاح روشنفکر. اونهایی که میخواهند به دروغ به فرمایشات رهبری استناد کنند به یاد داشته باشند وآلزایمر نگرفته باشند شبیه این بلا در بورس سال 92 وقتی روحانی سرکار آمد هم اتفاق افتادو خیلیها سکته کردند.
مظفر جعفری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
نماینده ایشان آقامحمدی آمد تو تلویزیون گفت مردم‌ بیان تو بورس سرمایه گذاری کنند.کلی از مزایای بورس گفت.نمیشه که هر وقت کسی حرفی زد و گرفت صد سال از خودش تعریف کنه ولی اگر هم‌اشتباه درآمد از مسئولیتش شانه خالی کنه.تمام‌مسئولین که به نحوی مردم را به سرمایه گذاری در بورس ترغیب کردند.مقصرند.
Mahdi
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
دقیقا درست میفرمائید..الان یه عده میان میگن آقامحمدی فقط نظر خودش رو داده در حالی که ایشون نظرات رهبری رو منعکس کردن.چرا نمی‌خواهیم قبول کنیم..اگر الان بورس رو قله بود همه میگفتن دیدید حرف رهبری به نفعمونه ولی الان میگن ایشون گفتن تو کارهای مولد و... خدایا دادمون رو به کی بگیم
Mahdi
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
من فقط ب حرف ایشون اعتماد کردم و وارد بورس شدم.خیالم راحت بود ولی متاسفانه باید قبول کنیم که فقط این وسط همه دولت رو مقصر میدونن در حالی که خالی کردن جیب مردم تصمیم کل نظام بود..من از رهبری توقع دیگه ای داشتم.من هم سرمایه ام رو باختم و هم اعتمادم به کل نظام رو
امیر
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
بورس برای سرمایه‌گذاری بلندمدت است. بعدشم رهبر انقلاب نگفتش که کل زندگیتون رو بریزین تو بورس.
يوسف
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
⚠️تشویق به بورس را به نام رهبری نزنید..

پ
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
درست میگی
ناشناس
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
واقعا شرمندتون شدم که من مردم رو به سرمایه گذاری در بورس تشویق کردم. والا سخنرانی خود مقام معظم رهبری موجوده. بعد شما میگی رهبر انقلاب همچین حرفی راجب بورس نزده؟
H .ch
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
بنده شخصا برای حرف روحانی تره خرد نمیکردم ولی وقتی دهبر معظم فرمدند بهترین جای سرمایه گذاری بورسه با تمام توانم وارد شدم و الان هیچی ندارم اونایی که مثل من فکر کردند به رهبری ارادت داشته و اعتماد کرده اند چرا بعضی آقایون متعصب گونه پاسخ میدهند ؟ و طوری پاسخ منتقدین را می دهند که انگار نفوذی یا منافق گیر آورده اند !! تنها انتظارمان هم از رهبری این بود که جلو کثافت کاریهای دولت را در این مورد بخصوص که خودشون نقش مشوقر را داشتند بگیرد وگرنه همه می دانیم وظیفه رهبر این نیست ، اونایی که سعی میکنند به کسانی که همه زندگیشونو توی همین چهار ماه از دست دادند بدانند اتفاقا این افراد چون بسیار به ایشون اعتماد داشتند وارد این عرصه شدند این اعتماد توام با ارادت بود حالا سعی نکنید طوری جوابشان را دهید که انگار همه این بندگان خدا ضد رهبری و ضد نظام هستند ! نه خیر آقای عزیز فقط میگویند همانگونه که روزی مشوق ما بودید حال یار و یاور ما مظلومین باشید .
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
منم همینطور بودم الان دیگه هیچ اعتمادی به ....................ندارم
امیر
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
بورس برای سرمایه‌گذاری بلندمدت است. بعدشم رهبر انقلاب نگفتش که کل زندگیتون رو بریزین تو بورس. اگه دقت می‌کردی ایشون فرمودند که آنهایی که می‌توانند نگفتن که همه مردم با همه دارایی شون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
طمع زیان آور است
امام علی علیه السلام
دنبال مقصر نگردیم
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
آره. ............ حضرت علی (ع) خیلی سخن راجب دروغگویی و دزدی زدند. توصیه میکتم احادیثشون رو کامل بخونی
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
خدا دروغگو رو لعنت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶
یک عده نفوزی میخان مردم رو نسبت به نظام سرد کنن بابا سرمایه مون رو ازدست دادید اقای رعیسی ریاست قوه قضاءیه به داد ما برس پرونده از این واضح تر که هفتاد درسد پول مردم رم دزدیدن این پول کجا رفت فوقش سود نکنه چرا ضررررر امریکا امد صندق روشکست و پولها رو برد چرا کسی پاسخگو نیست خدایا حقمان رو بگیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۳
تشویق به مشارکت در سرمایه گذاری مولدشون رو دیدید اما حکمشون راجع به بورس بازی رو نه؟ حقیقتا مواجه ها با بورس، مشارکت در جهش تولید بود، یا کسب سودهایی که بی سوادترین آدمها نسبت به بورس هم می دونستند صحیح نیستند و حتما خسارت به بار می آره.

چشمها کور شد وقتی سودهای 200، 300 درصدی یه برهه هایی رو دید و بی خیال حکم حلال یا حرام بودنش شد. بی خیال چارچوبهایی شد که همون فرد به عنوان حد و مرز بیان کرد.

دعوت به جهاد می شیم اما باید حواسمون به گیر نکردن در کسب غنیمت در گردنه های احد هم باشه. اگر به خاطر اینکه ما بند رو آب دادیم شکست خوردیم، تقصیر اون کسی که به جهاد دعوت کرد چیه؟

به هرحال فرافکنی مسئولیت کسب آگاهی خودمون، می تونه یه دوایی باشه برای شونه خالی کردنهامون.
ناشناس
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
اقا این چه حرفیه واقع بین باش سهامداران بدبخت و خاک بر سر شدند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
اقا سال ۹۸ سخنرانی کرده تازه اونم بخاطر حمایت از تولید داخل بعد سال ۹۹ حسن روحانی گفته دلار و سکه واسه سرمایه گذاری خوب نیس مردم ریختن تو بورس الان که همه سرمایه شونو نابود شده میندازن گردن اقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
منم کلی ضرر کردم دیگه هیچ اعتمادی به..................ندارم حتی اعتمادی نسبت به ..........ندارم تا قبل ازین ارادت داشتم اما الان ندارم
امیر
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
بورس برای سرمایه‌گذاری بلندمدت است. بعدشم رهبر انقلاب نگفتش که کل زندگیتون رو بریزین تو بورس. اگه دقت می‌کردی ایشون فرمودند که آنهایی که می‌توانند نگفتن که همه مردم با همه دارایی شون
Hamid
Netherlands
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
حیوانات مزرعه همیشه باید کارمی کردند. نه شیر ِ گاو ها به گوساله هایشان می رسید و نه تخم مرغ ها منجر به تولد یک جوجه!
......................
غذای حیوانات مزرعه اندک و در حد بخور و نمیر بود. تا جان داشتند از ترس چوب و ترکه کار می کردند.
وقتی حیوانی از کار افتاده می شد
.
دراین مزرعه زاغی بود که رابطه خوبی با............داشت. او برای حیوانات مزرعه از دنیایی دیگر حرف می زد.
می گفت ما ......
می گفت .
آن بالاهاس، بالای ابرها!
حتی ادعا می کرد در یکی از
............................
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
سلام. کسایی که تو بورس بودن و سرمایشون دود شد و میگن آقا گفته بورس.شما به بقیه ی حرف های ایشون هم عمل میکنید؟مثلا نظرشان رو درمورد خمس پولی که توی بورس دارید میدونید؟این سخنرانی واسه یک سال پیشه.اون موقع خوشحال بودین که پول باد آورده میاد تو جیبتون .روحانی نگفت بورس ما تو کل دنیا اوله.بورس دست دولت که کسری خودشو از بورس برداشت.
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
یه ضرب المثل فارسی میگه....باد آورده را باد میبرد.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
برای خیلیا باد فرصت نکرد چیزیم بیاره فقط بررررد
مجید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
سلام. دقت کنید که این کلیپ مربوط به 3 آذر ماه 1398 هستش و میگن یک جاهایی در بورس و امثالهم . ولی مردم تا حالا این سخنان رو نشنیدن و اگر اومدن تو بورس بخاطر دعوت مکرر مردم توسط شخص رییس جمهور به بورس بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸
بیش از یکسال گذشت...
از اون روز سرمایه من و خیلی های دیگه تقریبا نصف شد
یکسال و دوماهه حدودا تو بورس هستم و حدود۵۰درصد سرمایه من جوان۲۱ساله نیست و نابود شده...
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
ناشناس
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
نفرت انگیزتر از .و .این ..هستن
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
وحید
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
بنزین .تخم مرغ .نان و گرانی و تورم هم تقصیر خودمون بوده همش تقصیر مردمه بابا .... لعنت خدا بر کسانی که 70 ملیون من رو خردند
دلار هم تقصیر قشر ضعیفه که رفت بالا
حامد الوفی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
سلام منهشت ماهه اومدم تو بورس سرمایه ام بیش از سه برابر شده
بارانا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
منم فقط ب حرف ........... اومدم تو بورس وگرنه عمرا با حرف روحانی اینهمه پول می‌دانستم کل زندگیم رفت این دنیا ک کاری از دستمون برنمی‌آید ولی اون دنیا همه کسانی ک باعث نابودی زندگی اینهمه آدم بدبخت شدن قطعا باید جوابگو باشن
امیر
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
بورس برای سرمایه‌گذاری بلندمدت است. بعدشم رهبر انقلاب نگفتش که کل زندگیتون رو بریزین تو بورس. اگه دقت می‌کردی ایشون فرمودند که آنهایی که می‌توانند نگفتن که همه مردم با همه دارایی شون
محمود
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
سلام به همه عزیزان
متاسفانه خیلی ها از این صحبت رهبری در جهت تخریب شخصیتی او استفاده میکنند
اولا رهبر انقلاب هدفشان سرمایه گذاری در جهت تولید داخلی و رونق اقتصادی با مشارکت مردم بود و دوما نگفت که شما خانه و ماشین خود را بفروشید بعد متضرر شوید گفتند هرکس توان مشارکت در تولید داخلی دارد
سوما بعد از این سخنان رهبری متاسفانه این دولت برای تخریب رهبری،بورس را در دست گرفت و به همین بهانه مردم را تشویق کرد و مردم هم به اعتبار حرف رهبری نه بخاطر روحانی مشارکت کردند و این دولت بی کفایت توانست با این ترفند فریبکارانه خود هم مردم را نابود کند و هم به هدف خودش یعنی تخریب شخصیتی ولایت برسد که متاسفانه عده ای ساده لوح با ناآگاهی به این مسئله دامن میزنند
و ای کاش مردم میدانستند که رهبری دلسوزانه با تمام توان در جهت رفاه مردم عزیز ایران است اما مسئولین خائن در راستای اهداف شوم خود هم برعکس حرفهای رهبری عمل میکنند و هم مردم را در نابودی قرار داده اند
ان شاءالله هر که با ال علی در افتاد ور افتاد و هرکس به ملت ایران خیانت میکنند نابود شود
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
بورس برای سرمایه‌گذاری بلندمدت است. بعدشم رهبر انقلاب نگفتش که کل زندگیتون رو بریزین تو بورس. اگه دقت می‌کردی ایشون فرمودند که آنهایی که می‌توانند نگفتن که همه مردم با همه دارایی شون
یک انقلابی دیگر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
واقعا چرا بعضی افراد خودشون رو احمق فرض میکنن یا مردم رو احمق فرض میکنن.
مگه خضرت رو شاخص ۱۸۰۰ نفرمود بفرما بورس .چجوری میشه ۱۰۰۰درصد سود کرد از ۱۸۰۰تا ۲۱۰۰نهایتن ۱۵درصد میشه گرفت .
خجالت بکشین بقول رجایی همه ما مسول هستیم یک آره یا نه رو ۸۰میلیون تاثییر میزاره.
مارو خر فرض نکنید چون خودت خری
حق شناس
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
برادرمن تاریخ صحبت آقای خامنه ای برای ۳آذر۱۳۹۸میباشد دقت کنید اونموقع شاخص کل روی۴۰۰هزاربود.وسهمی مثل وتجارت زیرقیمت۵۰تومن بودکه حتی بااینهمه ریزش امروزروی قیمت۲۶۳تومن معامله میشد.سهم های دیگه هم همینطوربالای ۲۰۰ ۳۰۰درصدبااینهمه ریزش ازاون تاریخ تاالان هنوزتوی سودندکه اگرباعلم واردمیشدیدقطعا خیلی بیشترازاینهاهم توی سودبودید.
بله دولت حسن میادروی شاخص ۲میلیون میگه مردم همه چیزشان رابه بورس بسپادند آدم زورش میادهرچندباحرف ایشان هم نبایدحتی بدون علم واردمیشدیم.من خودم اونموقع خارج شدم چون بورس بیش ازحدرشد کرده بود وبایداینوبدونیم هیچ چیزی تاابد نمیره که بالا.
حق شناس
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
سلام برادرمن اونموقع که رهبری فرمودند۳آذر۹۹بودوشاخص تقریباروی۴۰۰هزاربود.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کاملا درسته سال ۹۹فروردین ماه بود از تلویزیون پخش شد امنترین جا برای سرمایه گذاری بورس هست. خب حالا بیاد جوابگو باشه سرمایه ی ما از بین رفته.خدا از بانی و باعثش نگذره که منو تشویق کرد به ورود در بورس
علی
Netherlands
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
اخه ..تو کدوم مسائل به توصیه اقا گوش کردن که توصیه درمورد بورس رو پیرهن عثمان کردن.وهمه کسانی که تو بورس ششرکت کرده وشکست خوردن اصلا به سخنان رهبری توجهی ندارن.
چوپان راستگو
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
به خاطر حرف . من رفتم وارد بورس شدم
الان ضرر کردم . دیگه حرف کسیو گوش نمیدم... به فکر اقتصاد سرمایه دارهای کشور هست نه به فکر فقیر فقرا.خواست بودجه دولت تامین بشه تا کشور روی پا باشه حالا با تشویق مردم عادی به پول گذاشتن توی بورس. من اگه پولم رو توی بانک گذاشته بودم الان ۱۵۰ درصد سود کرده بودم نه اینکه ۵۰ درصد ضرر کرده باشم.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
جناب اقای .۰۰۰صحبت ازجنگ اقتصادی کردید وازمردم خواستیدازبازار بورس حمایت کنند مردم هم به خوبی این کار راانجام دادند ولی دراین جنگ مردم بودند که نابود شدن ودشمن در این جنگ نه امریکا بود ونه اسرائیل دشمنان از افرادی بودن قابل اعتماد شما کارنامه ۴۲سال انقلاب امروز فقر مردم شده وخارج نشینی اقازادها به راستی مدیران این کشور دوست هستند یا دشمن ۰۰۰
مالک
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
برادران و خواهران باید به حال کسانی که بانی این ضرر بزرگ برای مردم شدند شب قدر برگزار کرد حالا چه رهبری که کلنگ دعوت را زدند و چه روحانی که کلنگ به بنیاد بورس زدند رهبری هم سکوت کرد ولی برای یک مصاحبه ظریف کل نظام و صدا سیما و کشورهای همسایه را بسیج کردند در نفعی سخنان ظریف ولی برای میلیاردها دلار سرمایه مردم عادی که نتیجه سالها مدیریت کرده این وضعیت نکبت بار تورم را تا اندکی پس انداز کند و آخر سر با امر حضرت آقا و قوه مجریه اقا یک شبه به فنا فرستادن سکت سکوت که از تمام‌تمام شکنجه ها برای مردم سخت تر بود ...؟؟؟؟چرا؟؟؟ از مردم انتقام سو مدیریت خود را گرفتید؟؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹
من تاحالا درهمه ءانتخابات شرکت کردم‌ ولي ديگه شرکت نخواهم کرد
کسی‌ که نامزد انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میشه ازصدها فيلتر عبور می‌کنه اگر ایشان فرد لایقی نبود چرا بهش صلاحيت داديد نکنه اين صلاحيت و هم ما مردم‌ بهشون دادیم که تو انتخابات‌ نامزد بشن
اکثر مردم منتظر هستند تا ضررهاشون توبورس جبران‌ بشه و گرنه محاله شرکت کنن
مهدی
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
خوب نکن، یه جوری میگه انگار همه آدما از نطفه خوبن تا آخر. ملاک حال فعلی افراده. هیچ کس قاتل به دنیا نمیاد که از همون اول بندازنش زندان. یه کم به حرفاتون فکر کنید خدایی. ضمن اینکه همین آدما تایید نشن امثال شما میریزن خیابون که آییییییییی نامزد مورد نظر مارو تایید نکردن. بدبختی یکی دوتا هم نیست آخه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳
تعريف و تمجيد ازکسی و بدگویی ازکسی چه‌ فايده داره وقتي شرمنده ءخانواده و فرزندان خردسالت باشی که پاک و معصوم هستن و نمیفهمن پدرشون پولشو زندگیشو و آینده اونا رو توی بورس باخته
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
جالبه آقا میگن در سرمایه گذاری های مولد شرکت کنن مثل این و بعضی جاها در بورس. اولا چند نفرتون به خاطر حرف آقا رفتید تو بورس؟ دوما چطور نرفتید سرمایه گذاری مولد و تولید سرمایه گذاری کنید؟ اصلا چطور آقا میگه حجاب رو حفظ کنید یا نظام رو تقویت کنید نمی کنید؟ جمع کنید بابا. مثل بچه ای هستید که یه راهی رو میره گندش که درمیاد بعد میگه بابام فلان جا گفت می تونی از این ور هم بری...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
رویه روتین گشنگان برهنه که سالهاست لباس ذلت بر تن کرده اند همین است.
بیانات حضرت آقا مربوط به ۹۸ است طمع کاران در چه سالی تطمیع شده اند؟
ولو در کلام ایشان با قیدی که گذاشته اند (یه جا هایی در بورس) مانع از مطلق انگاری میشود البته برای افرادی که فاقد شعور نباشند.
جالب است که پیش از این نظر در فیلم کامل فرموده اند من اقتصاد دان نیستم ولی اجماع اقتصاد دانها رو بیان میکنم.
محمد
Japan
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۵
متاسفانه من به توصیه رهبری کل سرمایه ام را وارد بورس کردم والان بیش از ۷۰درصد. سرمایه ام از بین رفته
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
اولا یه سخنرانی هست که رهبر میگه حمایت از کالای داخلی و ... و بعد وسطش یه جمله میگه یک جاهایی در بورس هم خوبه برای سرمایه گذاری نه کُل بورس.
دوما این سخنرانی مربوط به آبان یا آذر 98 هست که شاخص بورس 260 هزار بود و تا بهمن 99 شاخص یک میلیون و 200 هزار شد یعنی حدود 400 درصد سود برای کسانی که اون موقع وارد بورس شدن.
سوما مردم اگرهم اومدن تو بورس اصلاوابدا برای این حرفهای رهبر نبوده و نیست و اگر اومدن تو بورس بخاطر دعوت مکرر مردم توسط شخص رییس جمهور بود. مردم کی به حرف رهبر کردن که این دومین بارش باشه. تازه بماند که اگه همون موقع هم کسی به حرف رهبر میکرد و وارد بورس میشد تا یه برهه از زمان شاخص بورس تا 2میلیون هم افزایش داشت (حدود 7-8 برابر) و اگه اون موقع پولش رو میکشید بیرون کلی سود کرده بود. یعنی هرکی هم اون زمان سرمایه گذاری کرده بود سرمایش بین 5 تا 10 برابر شده. هرچی بوده که کسی که اون موقع به حرف رهبر کرد و وارد بورس شد سود کرد کسانی ضرر کردند که بخاطر حرف رئیس جمهور وارد شدن و بعد از مدتی بورس کاهش پیدا کرد. ولی حتی با کاهش بورس هم همین الآن از زمانی که رهبر توصیه کرده بود بالاتره.
حالا هیچکس تا الآن اصلا نمیدونست که رهبرم همچین حرفی زده. رهبر حرف میزنه فیلماش میره تو آرشیو حتی طرفداراش هم نگاه نمیکنن بعد یهو موقعی که برای معاندین استفاده داره درمیارن ازش استفاده میکنن. تازه اگرم کسی ضرر کرده باشه مطمئنا بخاطر حرف رهبر نرفته تو بورس و اکثرا بخاطر حرف روحانی رفتن
امید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
من صد تومن بردم تو بورس الان 40 ازش مونده ولی اشتباه خودم بود خواسته خودم بود دیدم اطرافیانم صد تومنش شده 700 تومن 700 شده 2 میلیارد گفتم مگه منم چلاقم پسر عموهام به توصیه من و اونام به بقیه گفتن یه موج بلند شد مثل گلدکویست همه به دنبال پول یهویی بودن.
و یه سوال برام پیش اومده من بقیه شما چند درصد حرفای رهبری رو گوش میدیم خدا وکیلی که الان این رو گوش کرده باشیم و میندازیم گردن اون بدبخت.
خدایی انصاف رو رعایت باید بکنیم من به خاطر طمع خودم اینطور شدم بعدم اون روحانی خیر ندیده پا گذاشت بیخ خر بورس و مردم همه هم میدونیم.
نمیدونم چرا بعضیا گند یکی دیگه رو چرا اسرار دارن پای کس دیگه ای بنویسن درصورتی که همه دنیا میدونن مشارکت بیشتر مردم توی بورس یعنی کمک به اقتصاد کشور اما رهبری از 2 سال قبل از کجا خبر داشت اینطور میشه و روحانی ملت رو غارت میکنه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
من صد تومن بردم تو بورس الان 40 ازش مونده ولی اشتباه خودم بود خواسته خودم بود دیدم اطرافیانم صد تومنش شده 700 تومن 700 شده 2 میلیارد گفتم مگه منم چلاقم پسر عموهام به توصیه من و اونام به بقیه گفتن یه موج بلند شد مثل گلدکویست همه به دنبال پول یهویی بودن.
و یه سوال برام پیش اومده من بقیه شما چند درصد حرفای رهبری رو گوش میدیم خدا وکیلی که الان این رو گوش کرده باشیم و میندازیم گردن اون بدبخت.
خدایی انصاف رو رعایت باید بکنیم من به خاطر طمع خودم اینطور شدم بعدم اون روحانی خیر ندیده پا گذاشت بیخ خر بورس و مردم همه هم میدونیم.
نمیدونم چرا بعضیا گند یکی دیگه رو چرا اسرار دارن پای کس دیگه ای بنویسن درصورتی که همه دنیا میدونن مشارکت بیشتر مردم توی بورس یعنی کمک به اقتصاد کشور اما رهبری از 2 سال قبل از کجا خبر داشت اینطور میشه و روحانی ملت رو غارت میکنه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
من صد تومن بردم تو بورس الان 40 ازش مونده ولی اشتباه خودم بود خواسته خودم بود دیدم اطرافیانم صد تومنش شده 700 تومن 700 شده 2 میلیارد گفتم مگه منم چلاقم پسر عموهام به توصیه من و اونام به بقیه گفتن یه موج بلند شد مثل گلدکویست همه به دنبال پول یهویی بودن.
و یه سوال برام پیش اومده من بقیه شما چند درصد حرفای رهبری رو گوش میدیم خدا وکیلی که الان این رو گوش کرده باشیم و میندازیم گردن اون بدبخت.
خدایی انصاف رو رعایت باید بکنیم من به خاطر طمع خودم اینطور شدم بعدم اون روحانی خیر ندیده پا گذاشت بیخ خر بورس و مردم همه هم میدونیم.
نمیدونم چرا بعضیا گند یکی دیگه رو چرا اسرار دارن پای کس دیگه ای بنویسن درصورتی که همه دنیا میدونن مشارکت بیشتر مردم توی بورس یعنی کمک به اقتصاد کشور اما رهبری از 2 سال قبل از کجا خبر داشت اینطور میشه و روحانی ملت رو غارت میکنه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
من صد تومن بردم تو بورس الان 40 ازش مونده ولی اشتباه خودم بود خواسته خودم بود دیدم اطرافیانم صد تومنش شده 700 تومن 700 شده 2 میلیارد گفتم مگه منم چلاقم پسر عموهام به توصیه من و اونام به بقیه گفتن یه موج بلند شد مثل گلدکویست همه به دنبال پول یهویی بودن.
و یه سوال برام پیش اومده من بقیه شما چند درصد حرفای رهبری رو گوش میدیم خدا وکیلی که الان این رو گوش کرده باشیم و میندازیم گردن اون بدبخت.
خدایی انصاف رو رعایت باید بکنیم من به خاطر طمع خودم اینطور شدم بعدم اون روحانی خیر ندیده پا گذاشت بیخ خر بورس و مردم همه هم میدونیم.
نمیدونم چرا بعضیا گند یکی دیگه رو چرا اسرار دارن پای کس دیگه ای بنویسن درصورتی که همه دنیا میدونن مشارکت بیشتر مردم توی بورس یعنی کمک به اقتصاد کشور اما رهبری از 2 سال قبل از کجا خبر داشت اینطور میشه و روحانی ملت رو غارت میکنه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
من صد تومن بردم تو بورس الان 40 ازش مونده ولی اشتباه خودم بود خواسته خودم بود دیدم اطرافیانم صد تومنش شده 700 تومن 700 شده 2 میلیارد گفتم مگه منم چلاقم پسر عموهام به توصیه من و اونام به بقیه گفتن یه موج بلند شد مثل گلدکویست همه به دنبال پول یهویی بودن.
و یه سوال برام پیش اومده من بقیه شما چند درصد حرفای رهبری رو گوش میدیم خدا وکیلی که الان این رو گوش کرده باشیم و میندازیم گردن اون بدبخت.
خدایی انصاف رو رعایت باید بکنیم من به خاطر طمع خودم اینطور شدم بعدم اون روحانی خیر ندیده پا گذاشت بیخ خر بورس و مردم همه هم میدونیم.
نمیدونم چرا بعضیا گند یکی دیگه رو چرا اسرار دارن پای کس دیگه ای بنویسن درصورتی که همه دنیا میدونن مشارکت بیشتر مردم توی بورس یعنی کمک به اقتصاد کشور اما رهبری از 2 سال قبل از کجا خبر داشت اینطور میشه و روحانی ملت رو غارت میکنه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
من صد تومن بردم تو بورس الان 40 ازش مونده ولی اشتباه خودم بود خواسته خودم بود دیدم اطرافیانم صد تومنش شده 700 تومن 700 شده 2 میلیارد گفتم مگه منم چلاقم پسر عموهام به توصیه من و اونام به بقیه گفتن یه موج بلند شد مثل گلدکویست همه به دنبال پول یهویی بودن.
و یه سوال برام پیش اومده من بقیه شما چند درصد حرفای رهبری رو گوش میدیم خدا وکیلی که الان این رو گوش کرده باشیم و میندازیم گردن اون بدبخت.
خدایی انصاف رو رعایت باید بکنیم من به خاطر طمع خودم اینطور شدم بعدم اون روحانی خیر ندیده پا گذاشت بیخ خر بورس و مردم همه هم میدونیم.
نمیدونم چرا بعضیا گند یکی دیگه رو چرا اسرار دارن پای کس دیگه ای بنویسن درصورتی که همه دنیا میدونن مشارکت بیشتر مردم توی بورس یعنی کمک به اقتصاد کشور اما رهبری از 2 سال قبل از کجا خبر داشت اینطور میشه و روحانی ملت رو غارت میکنه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
آقا نفرمودن هر بزرگواری از راه میرسه بدون تخصص بورسی یه سیگنال بگیره وتمام زندگیش رو بریزه تو بورس. تخصص هم نمیخواست با دوتا خط حمایت مقاومت ساده میشه فهمید خیلی ها چه اشتباهات بزرگی کردن.(البته جرم دولت وسازمان بورس و.... هم سرجاش )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
افرادی که میگن با صحبت رهبر انقلاب وارد لورس شدیم
اولا صحبت ایشون ۲۸/۸/۹۸ بوده و اون موقع شاخص ۳۰۰ هزار بوده الان اگر کسی با سخن ایشون وارد بورس شده باشه کلی توی سوده
اون کسی که نزدیک شاخص دو میلیون مردم رو تشویق به سرمایه گذاری میکرد روحانی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
افرادی که میگن با صحبت رهبر انقلاب وارد لورس شدیم
اولا صحبت ایشون ۲۸/۸/۹۸ بوده و اون موقع شاخص ۳۰۰ هزار بوده الان اگر کسی با سخن ایشون وارد بورس شده باشه کلی توی سوده
اون کسی که نزدیک شاخص دو میلیون مردم رو تشویق به سرمایه گذاری میکرد روحانی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
افرادی که میگن با صحبت رهبر انقلاب وارد لورس شدیم
اولا صحبت ایشون ۲۸/۸/۹۸ بوده و اون موقع شاخص ۳۰۰ هزار بوده الان اگر کسی با سخن ایشون وارد بورس شده باشه کلی توی سوده
اون کسی که نزدیک شاخص دو میلیون مردم رو تشویق به سرمایه گذاری میکرد روحانی بود
مسعود
Pakistan
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
سلام شیطونا

یعنی شما به حرف .اومدید تو بورس
مرتضی
France
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
لعنت به ........... بابت خوردن پول مردم در بورس
مرتضی
France
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
لعنت به خامنه ای بابت خوردن پول مردم در بورس
مرتضی
France
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
لعنت به ........ بابت خوردن پول مردم در بورس
مرتضی
France
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
لعنت به ..... بابت خوردن پول مردم در بورس
مرتضی
France
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
لعنت به ..بابت خوردن پول مردم در بورس
مرتضی
France
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
لعنت به .......... بابت خوردن پول مردم در بورس
.
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
اینایی که میخوان این تازیان دغلباز و فریبکار رو در مورد دعوت مردم به سرمایه گذاری در بورس و سپس غارت سرمایه هاشون تبریه کنند اول اینکه گذشته از این واقعیت که قطعا بوده اند بسیاری از همین کسانیکه به قول خودتون ولایت مدار بودن و به توضیه همین دیکتاتور تازی اومدن سرمایه هاشون رو ریختن تو بورس و سرمایه هاشون غارت شد و اصلا اینکه کسی به توصیه این مردک اومده یا نه به کنار،مهم تر از هر چیزی این هست که این سخنرانی و دعوت مردم به سرمایه گذاری در بورس با همین هدف غارت مردم انجام شد و قطعا بر خلاف افکار ابلهانه شماها،همه دستگاههاس نظام دزد برای حل مسیله جبران کسری بودجه جلسه گرفتند با دیکتاتور و تصمیم به تامین کسری بودجه با غارت سرمایه های مردم گرفته شد..شما ابلهان و‌مزدوران ولایت معاش هم با این حرفهای مزخرف نمیتونید اصل این مسئله و غارت سرمایه های مردم توسط دیکتاتور تازی و رژیمش را کتمان کنید..پس بهتره فقط سکوت کنید وقتی درد مردمی که همه زندگیشونو این رژیم غارت کرده رو‌ یا نمیفهمید و یا نمیخواهید بفهمید و قطعا یا درک و شئور درک این درد مردم رو ندارید و یا دارید و شرفش را ندارید که حداقل نمک به زخم این مردم نپاشید...
سرمایه سرگردان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
ضمن سلام و احترام
ورود به بورس سهام و یا کالا در زمان و شرایط مناسب خرید و فروش میتواند مفید باشد .اما وقتی قیمتها به نقطه اوج تورمی مثلا سکه یا دلار رسیده دیگر خرید فایده ندارد زیرا ریزش قیمت ها و ارزش آن کالا به زودی اتفاق می افتد . در این بازار قطعا نوسانگیرها که داده های بازار را پردازش میکنند و کارمندانی برای تحلیل سهام ها دارند از سهام داران کم تجربه حقیقی موفق تر عمل میکنند . در واقع اموزش بورس از پیش شرطهای ورود به بورس هست . در دنیای مجازی بورس قاعدتا همدستی و نیرنگ بین گروههای سهام دار میتواند با نقشه قبلی باشد و موجب خسارت به مردم عادی شود.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
من پولم را می خواهم واز رهبر معظم نارازی هستم و از اقای رئیسی آسان درباره بوس هیچ اقدامی نمی کند خدا لنگش کند
چوب اعتماد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
من به دولت و روحانی هیچ اعتباری قائل نبودم

فقط و فقط به اعتماد حرف رهبر که با زرنگی خاصی مردم رو دعوت کرد طوریکه بعد بتونه حاشا کنه وارد بورس شدم

الان دو ساله که سرمایه ام بیشتر از هفتاد درصد کاهش پیدا کرده

در حالیکه قیمت همه چی چند برابر شده

اگه این مسلمونیه که پول زحمت کشی قشر ضعیف جامعه رو اینطوری بالا بکشی من نمیخوام مسلمون باشم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
آنهایی که پولشان راازبورس خارج کردند و رفتند بنت کوین ویادرترکیه ۷میلیارد. دلار خانه خریدند به توصیه رهبری بوده یا خودشان تصمیم به این کار گرفتند.
دراذر۹۸ فقط یکبار کلمه بورس رابکاربردندویازده توصیه مهم دیگر رابه ملت ایران نمودند چراکسی پیگیر یازده توصیه رهبری دراذر۹۸نشدند
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
اینکه رهبری فرمودند :یه جاهایی در بورس، خب تشویق به سرمایه گذاری در بورس هست، و بورس یک مجموعه از شرکتهاست و اینکه مزدم رفتن جای دیگه ای از بورس سرمایه گذاری کزدند و ضرر کردند نافی مسئولیت رهبری نیست. بهر حال ایشان مردم را به رفتن به بورس تشویق کردند کجا مردم قدرت تشخیص دارن که اونطرفی که آقا گفتن بروند و اونطرف دیگه نروند. بهرحال بورس یک مجموغه از شرکتهایی هست که مردم بخاطر حرف رهبری بهش اعتماد کردند. اینطرف بورس و اونطرف بورس نداره. چه بسا این وسط کارگذاران به مردم خیانت کردند که سهام شرکتهایی ضرر ده را بهشون معرفی کزذن. اصلا شرکت ضرر ده چه جایی در بورس داره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
اینکه رهبری فرمودند :یه جاهایی در بورس، خب تشویق به سرمایه گذاری در بورس هست، و بورس یک مجموعه از شرکتهاست و اینکه مزدم رفتن جای دیگه ای از بورس سرمایه گذاری کزدند و ضرر کردند نافی مسئولیت رهبری نیست. بهر حال ایشان مردم را به رفتن به بورس تشویق کردند کجا مردم قدرت تشخیص دارن که اونطرفی که آقا گفتن بروند و اونطرف دیگه نروند. بهرحال بورس یک مجموغه از شرکتهایی هست که مردم بخاطر حرف رهبری بهش اعتماد کردند. اینطرف بورس و اونطرف بورس نداره. چه بسا این وسط کارگذاران به مردم خیانت کردند که سهام شرکتهایی ضرر ده را بهشون معرفی کزذن. اصلا شرکت ضرر ده چه جایی در بورس داره
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
چرا دروغ میگن سال نود و هشت اگه گفته سال نود و نه هم گفت من اصلا سال نود و هشت چیزی از بورس نمی دونستم قشنگ یادمه سال نود و نه داخل تلویزیون آقا خامنه ای و رو حانی هر دو شون در جاهای مختلف مردم رو تشویق کردن منم مرداد نود ونه وارد بورس شدم بدترین زمانی که میشد وارد بورس شد دو ماه بعدش ریزش شدید کرد و هنوزم پول من برابر نشده کلا بیخیال اون پول شدم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
چرا دروغ میگن سال نود و هشت اگه گفته سال نود و نه هم گفت من اصلا سال نود و هشت چیزی از بورس نمی دونستم قشنگ یادمه سال نود و نه داخل تلویزیون آقا خامنه ای و رو حانی هر دو شون در جاهای مختلف مردم رو تشویق کردن منم مرداد نود ونه وارد بورس شدم بدترین زمانی که میشد وارد بورس شد دو ماه بعدش ریزش شدید کرد و هنوزم پول من برابر نشده کلا بیخیال اون پول شدم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
چرا دروغ میگن سال نود و هشت اگه گفته سال نود و نه هم گفت من اصلا سال نود و هشت چیزی از بورس نمی دونستم قشنگ یادمه سال نود و نه داخل تلویزیون آقا خامنه ای و رو حانی هر دو شون در جاهای مختلف مردم رو تشویق کردن منم مرداد نود ونه وارد بورس شدم بدترین زمانی که میشد وارد بورس شد دو ماه بعدش ریزش شدید کرد و هنوزم پول من برابر نشده کلا بیخیال اون پول شدم
علی اکبر رائفی پور
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
فریب امثال این سایت رو نخورید ، این سخنان تقطیع شده است ، کامل این سخنها و نحوه فریب رسانه ای را در سایتهای دیگر مشاهده کنید
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
آقا وقتی اشاره ای به بورس کردن که سهام قیمتشان خیلی پایین و بسیار ارزنده بودن ، اما روحانی یکسال بعد درست وقتیکه سهام به اشباع خرید رسیده بودن و دولت میخواست سهام خودش رو بفروشه ... لذا مستقیما از بورس تبلیغ کرد و بعد جاخالی داد و مردم را در صفهای فروش سنگین گیر انداخت و بقول وزیر اقتصادش ۴۰۰هزار میلیارد از بورس درآورد
اما اونایی که در آبان و آذر ۹۸ وارد بورس شدند هنوز در سود هستند چون اون زمان خیلی سهام زیر ارزش واقعیشان بودن
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
آقا وقتی اشاره ای به بورس کردن که سهام قیمتشان خیلی پایین و بسیار ارزنده بودن ، اما روحانی یکسال بعد درست وقتیکه سهام به اشباع خرید رسیده بودن و دولت میخواست سهام خودش رو بفروشه ... لذا مستقیما از بورس تبلیغ کرد و بعد جاخالی داد و مردم را در صفهای فروش سنگین گیر انداخت و بقول وزیر اقتصادش ۴۰۰هزار میلیارد از بورس درآورد
اما اونایی که در آبان و آذر ۹۸ وارد بورس شدند هنوز در سود هستند چون اون زمان خیلی سهام زیر ارزش واقعیشان بودن
حسن عسگری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
با سلام و ادب ، اینکه در یک کشور بنام جمهوری اسلامی عده ای مبالغی که با رنج زیاد وخون دل بدست آورده اند حتی اگر رهبری هم برای سرمایه گذاری در بورس اصلا هیچ توصیه ای هم نفرموده بودند سوال این لست که چرا قوه قضاییه اقدام بموقع و منجر به نتیجه نمیکند ؟ آیا میدانیدتعدادی از ورشکستگان بورس خودکشی کردندو تعدادی زیادی از مردم و حتی انقلابیون هم در ورطه نابودی قرار گرفته اند چرا رییس قوه قضاییه که منصوب رهبر است اقدام عاجل نکرده است بخصوص که با تحقیق و تفحص کمیسیون اصل نود مجلس معلوم شدکه دولت قبل ، کسری مالی و بودجه اش را از بورس بصورت غیر قانونی تامین کرده!!! ضمنا در زمان دولت فعلی هم ضرر های بنده بیش از دوبرابر دولت قبل بوده است ، تورم هم ..... آیا با این وجود جای اعتماد به ارکان نظام مانند قوه قضاییه ، دولتمردان و دست اندرکاران که به هیچ وجه پاسخگو نیستند باقی میماند بنده برای رسیدگی به تخلفات بورس شکایتها کردم ولی تاسف از پاسخ منطقی و درست ، !!!!!!!!!!!!!
حسن عسگری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
با سلام و ادب ، اینکه در یک کشور بنام جمهوری اسلامی عده ای مبالغی که با رنج زیاد وخون دل بدست آورده اند حتی اگر رهبری هم برای سرمایه گذاری در بورس اصلا هیچ توصیه ای هم نفرموده بودند سوال این لست که چرا قوه قضاییه اقدام بموقع و منجر به نتیجه نمیکند ؟ آیا میدانیدتعدادی از ورشکستگان بورس خودکشی کردندو تعدادی زیادی از مردم و حتی انقلابیون هم در ورطه نابودی قرار گرفته اند چرا رییس قوه قضاییه که منصوب رهبر است اقدام عاجل نکرده است بخصوص که با تحقیق و تفحص کمیسیون اصل نود مجلس معلوم شدکه دولت قبل ، کسری مالی و بودجه اش را از بورس بصورت غیر قانونی تامین کرده!!! ضمنا در زمان دولت فعلی هم ضرر های بنده بیش از دوبرابر دولت قبل بوده است ، تورم هم ..... آیا با این وجود جای اعتماد به ارکان نظام مانند قوه قضاییه ، دولتمردان و دست اندرکاران که به هیچ وجه پاسخگو نیستند باقی میماند بنده برای رسیدگی به تخلفات بورس شکایتها کردم ولی تاسف از پاسخ منطقی و درست ، !!!!!!!!!!!!!
حسن عسگری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
با سلام و ادب ، اینکه در یک کشور بنام جمهوری اسلامی عده ای مبالغی که با رنج زیاد وخون دل بدست آورده اند حتی اگر رهبری هم برای سرمایه گذاری در بورس اصلا هیچ توصیه ای هم نفرموده بودند سوال این لست که چرا قوه قضاییه اقدام بموقع و منجر به نتیجه نمیکند ؟ آیا میدانیدتعدادی از ورشکستگان بورس خودکشی کردندو تعدادی زیادی از مردم و حتی انقلابیون هم در ورطه نابودی قرار گرفته اند چرا رییس قوه قضاییه که منصوب رهبر است اقدام عاجل نکرده است بخصوص که با تحقیق و تفحص کمیسیون اصل نود مجلس معلوم شدکه دولت قبل ، کسری مالی و بودجه اش را از بورس بصورت غیر قانونی تامین کرده!!! ضمنا در زمان دولت فعلی هم ضرر های بنده بیش از دوبرابر دولت قبل بوده است ، تورم هم ..... آیا با این وجود جای اعتماد به ارکان نظام مانند قوه قضاییه ، دولتمردان و دست اندرکاران که به هیچ وجه پاسخگو نیستند باقی میماند بنده برای رسیدگی به تخلفات بورس شکایتها کردم ولی تاسف از پاسخ منطقی و درست ، !!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
اون کسی که بخواد بفهمه خودش میفهمه که کل این هشت سال خیانت و ضربه به تمامیت کشور بود اعم از اقتصاد، فرهنگ ، دین و مذهب و اعتماد مردم به رهبری . و الا دست چهارپا میدادی بورس که رو به رشد بود رو رونق میداد . هر کس هم که نخواد بفهمه با هیچ استدلالی نمیشه حالیش کرد.
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
این سخنرانی مربوط به1398/8/28 هست که از اون موقع تا زمانی که جناب آقای حسن رو حانی مار رو برای ورود به بورس تشویق کردن شاخص کل بورس 400% سود کرده بود.