بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور در سفر به جنوب کشور و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مجتمع پتروشیمی جم و فاز دو این شرکت بازدید کرد.
کد خبر : ۲۰۱۶۴۳

به گزارش بورس نیوز،مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور در سفر خود به عسلویه از پتروشیمی جم و فاز ۲ این شرکت بازدید کرد و در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به گفتگو با مدیران ارشدو روسای پتروشیمی جم نشست.
بانک ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجتمع عظیم جم، از این مجموعه به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند متشکل از نیروی توانمند، متخصص و با تجربه در حوزه صنعت پتروشیمی کشور یاد کرد و گفت: در اختیار داشتن نیروی متخصص و مجرب در تمامی حوزه‌ها به ویژه در صنعت استراتژیک نفت، گاز و پتروشیمی بسیار حائز اهمیت است و در کنار اعداد و ارقامی که به عنوان داشته‌ها و سرمایه‌ها عنوان می‌شود این سرمایه عظیم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باعث افتخار کشور است.
وی همچنین به تاثیر چشم گیر عسلویه و منطقه پارس جنوبی در اقتصاد کشور اشاره کرد و تسریح کرد: اقداماتی که در این محدوده انجام شده نه تنها در کشور که در دیگر نقاط جهان نیز بی نظیر است و مدیران و مسئولان کشور باید توجه ویژه‌ای به این اقدامات داشته و قدردان زحمات کارکنان این خطه ارزش آفرین باشند.
محمد رضا سعیدی، مدیر عامل پتروشیمی جم در این نشست به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این مجتمع عظیم پرداخت و مشاور رئیس جمهور و هیأت همراه را در جریان دستاورد‌های شرکت و پیشرفت پروژه‌های آن قرار داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر