بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
سهام واگذار شده این شرکت در دوره مالی ۹ماهه، یک هزار و ۴۵۰میلیارد ریال بوده که سود این واگذاری به ۵۴۰میلیاردو ۴۱۳میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۰۲۲۷۵

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری بوعلی در دوره ۹ماهه توانست پرتفوی بورسی خود را ۲هزار و ۵۵۶میلیارد و ۸۷۵میلیون ریال بزرگتر کند.

این شرکت در گزارش تازه منتشر شده خود سود عملیاتی را ۹۲۰میلیارد ریال، سود خالص را ۹۳۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۴۶۵میلیارد ریال اعلام کرده است.

سهام واگذار شده این شرکت در دوره مالی ۹ماهه، یک هزار و ۴۵۰میلیارد ریال بوده که سود این واگذاری به ۵۴۰میلیاردو ۴۱۳میلیون ریال رسید. علاوه بر این در این دوره، سهام خریداری شده در بورس این شرکت یک هزار و ۳۰میلیارد ریال بوده است.

"وبوعلی" در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد: بررسی مستمر و جامع عملکرد و وضعیت شرکت‌های سرمایه پذیر از طریق انجام تحلیل‌های بنیادی، اخذ مشاوره‌های تخصصی و حضور موثر در مجامع جهت اخذ اطلاعات مورد نیاز - اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری بورسی با هدف تطبیق هرچه بیشتر ساختار سبد سرمایه‌گذاری‌های بورسی با سیاست‌های ابلاغی هیأت مدیره در خصوص کاهش اختلاف وزن صنایع منتخب مورد سرمایه‌گذاری با وزن آن‌ها در شاخص کل را در برنامه دارد.

همچنین این شرکت قصد دارد وارد سرمایه‌گذاری در حوزه طلا (گواهی سپرده کالایی سکه و صندوق‌های سرمایه گذاری متناظر) شود.
علاوه بر این، عدم سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات در سال جاری، بررسی و ارزیابی پیشنهاد‌های سرمایه گذاری جذاب در بازار اولیه و سرمایه گذاری در پیشنهاد‌های اقتصادی و سودآور در صورت تطبیق با استراتژی‌های شرکت از دیگر سیاست‌های "وبوعلی" است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر