بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مدیرعامل بیمه پارسیان در پاسخ به بورس‌نیوز تاکید کرد:

عملیاتی شدن سرمایه ۴۰۰ میلیاردی "پارسیان" تا پایان سال

در مجمع "پارسیان" مصوبه افزایش سرمایه از ۳۰۰ به ۵۰۰ میلیارد تومان اخذ شده و نهایتا تا پایان سال ۹۹، این رقم عملیاتی می‌شود.
کد خبر : ۲۰۲۳۲۵

عملیاتی شدن سرمایه ۴۰۰ میلیاردی

هادی اویار حسین مدیرعامل بیمه پارسیان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در رابطه با اینکه آیا افزایش‌سرمایه در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت یا خیر، اظهارکرد: در حال حاضر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در برنامه شرکت قرار ندارد اما؛ از محل آورده نقدی سهامداران و تعهداتی که وجود دارد از میزان سودی که حاصل می‌شود، اندوخته سرمایه شرکت قبل از پایان سال جاری به ۴۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

عملیاتی شدن سرمایه ۴۰۰ میلیاردی

وی ادامه داد: بیمه پارسیان در ۸سال اخیر سرمایه خود را از ۱۱۰ میلیارد تومان به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش داده و در مجمعی که در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، مصوبه ۳۰۰ به ۵۰۰ میلیاردی را گرفت که در مرحله اول از تعهداتی که برای سود شرکت وجود داشت، بحث پذیره نویسی آن نیز انجام شده و هیات مدیره موظف است در سال آینده، سرمایه شرکت را به ۵۰۰ میلیارد تومان برساند که برنامه‌ریزی‌های آن انجام شده است.

وی در ادامه به برنامه شرکت برای سودآوری اشاره داشت و افزود: شرکت بیمه پارسیان طی چند سال اخیر، با توجه به اینکه بیشترین سود را در صنعت بیمه کشور داشته و با ادامه همین روند، سودآوری بیشتری را نیز به دست خواهد آورد.

مدیر عامل بیمه پارسیان به ارائه محصول جدیدش اشاره کرد و گفت: دو محصول جدید را برای بخش بیمه‌های عمر و پس‌انداز در نظر گرفته‌ایم که با رونمایی آن ظرف یک ماه آینده و با اطلاع‌رسانی همگانی که خواهیم داشت در بخش بیمه‌های عمر و پس‌انداز و با توجه به اینکه سهم بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در کشور‌های پیشرفته چیزی حدود ۶۵درصد هست و ما نیز به این رویکرد اهمیت می‌دهیم تا بتوانیم در این بخش هم توانمند باشیم.

اویار حسین در پایان خاطرنشان کرد: بیمه پارسیان بزرگترین بیمه خصوصی در کشور بوده که توانایی پوشش شرکت‌های بیمه داخلی را دارد و توانسته این مجوز را از بیمه مرکزی اخذ کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش شیب صعود این شرکت بیمه در سال ۹۸؛

تراز «پارسیان» سنگین شد

مبلغ ۷۴۶ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه در سال ۹۸؛

سهم تجدید ارزیابی دارایی‌ها در نگاه مدیران چقدر است

ارسال نظر