بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
معاون ناشران و اعضا در بورس خبر داد:

فرش قرمز برای عرضه شستا

فرآیند پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا» در بورس تهران در جریان بوده و تا قبل از پایان سال جاری شاهد درج و عرضه این شرکت خواهیم بود.
کد خبر : ۲۰۳۵۰۱

فرش قرمز برای عرضه شستا

به گزارش بورس نیوز، مجید نوروزی معاون ناشران و اعضا در بورس بیان کرد: فرآیند پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا» در بورس تهران در جریان بوده و در صورت تصویب در هیئت پذیرش و احراز شرایط مورد نظر، امیدواریم قبل از پایان سال جاری، شاهد درج و عرضه‌ی سهام این شرکت معظم در بورس اوراق بهادار تهران باشیم.

 

درمعاملات امروز نیز در ادامه روزهای گذشته سهام هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا رشد قیمت نسبی را تجربه می‌کنند. «تاپیکو» با افزایش ناگهانی تقاضا تا بیش از 4 درصد رشد قیمت را تجربه کرد گرچه در لحظه تنظیم این گزارش عقب‌نشینی نسبی از سقف قیمت روزانه را تجربه کرده است.

 

تاپیکو سهم قابل توجهی را در دارایی‌های بورسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دارد و بر این اساس در کنار دیگر هلدینگ‌های معدنی و دارویی‌ رشد این نمادها می‌تواند در جلوه ارزش واقعی شستا موثر باشد.

 

تاصیکو نیز امروز با رشد قیمت در ادامه روزهای قبل همراه است. «تیپیکو» نیز گرچه همراه با جو مثبت گروه نیز رشد کرده اما این نماد نیز به عنوان هلدینگ دارویی تامین اجتماعی قابل توجه است. 

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین خبر داد؛

راه اندازی نخستین شتابدهنده تا پایان سال

سرمایه شرکت به ۴.۳۵۰ میلیارد ریال خواهد رسید؛

پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۰ درصدی "تیپیکو"

مدیرعامل شرکت بورس تهران:

بورس به عرضه شستا علاقمند است

ارسال نظر