بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
بورس نیوز گزارش می‌دهد:

برگزاری مجمع پتروشیمی پردیس 

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پردیس با حضور بیش از ۸۸ درصد سهامداران در پژوهشگاه نیرو تهران برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۳۶۴۶
 
برگزاری مجمع پتروشیمی پردیس 
 
 
 
به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل پتروشیمی پردیس، با ارائه گزارش عملکرد مجتمع در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ عنوان کرد: شرکت پتروشیمی پردیـس عظیم‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از ۵ میلیون تن محصول در سال بوده که در راستای تولید غذای کافی برای مردم دنیا گام‌های بلند و مؤثری برداشته است.

حسن ذوالفقاری ضمن بیان افتخارات شرکت پتروشیمی پردیس طی یک سال گذشته گفت: عملکرد موثر و تلاش‌های مستمر متخصصان و کارشناسان شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اوره و آمـونیاک کشـور در زمینه فروش محصولات و صـادرات باعـث شد تا ایران در سال ۲۰۱۸، رتبه نخست تولید اوره در منطقه خاورمیـانه را از آن خود کرده و پتروشیمی پردیس نیز در روز ملی صادرات، یکی از ۵۰ شرکت برتر صادراتی ایران معرفی شود.

وی یکی دیگر از افتخارات پتروشیمی پردیس را قرار گرفتن در لیست ۳۰ شرکت بـرتر بورس در سه ماهه دوم سال جاری بر پایه معیارهــای نقدشوندگـی سهام، میزان تاثیرگذاری بر بازار و برتری نسبت هـای مالـی عنوان کرد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیـس درخصوص عملکرد این شرکت در سال مالی گذشته گفت: پتروشیمی پردیس در سال گذشته ۲.۸۴۱.۰۰۰ تن محصول اوره و ۱.۷۸۱.۰۰۰ تن محصول آمونیاک تولید کرده که از این میزان ۲.۷۳۷.۰۰۰ تن اوره و ۱۶۳.۰۰۰ تن آمونیاک به فروش رسیده و ۱.۶۱۸.۰۰۰ تن آمونیاک نیز در چرخه تولید محصول اوره مصرف شده است.

ذوالفقاری افزود: این شرکت در سال مالی گذشته موفق شد ۱.۸۳۱.۰۰۰ تن از محصول اوره و ۱۶۳.۰۰۰ تن از محصول آمونیاک خود را صادر کند و ۹۰۶.۰۰۰ تن محصول اوره نیز برای مصرف در داخل کشور بفروش رساند.
وی فروش ریالی محصولات پتروشیمی پردیس را ۵۱.۸۹۵ میلیارد ریال ذکر کرد که سود شرکت از این میزان مبلغ ۲۳.۵۰۹ میلیارد ریال است.

همچنین سود واقعی هر سهم پتروشیمی پردیس در سال مالی ۹۸-۹۷؛ ۳،۹۱۸ ریال اعلام شد.

مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پردیس به شرح زیر است:
۱. صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۸ و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
۲. سود خالص پرداختی برای هر سهم «شپدیس» ۲.۰۸۰ ریال در نظر گرفته شد.
۳. شرکت سرمایه گذاری غدیر، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت بازرگانی پتروشیمی، شرکت خدمات مدیریت هامون سپاهان (سهامی خاص) و بازرگانی تجارت هامون سپاهان (سهامی خاص) به مدت ۲ سال به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب گردیدند.
۴. موسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسی دش و همکاران به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردید.
۵. روزنامه‌های کثیر الانتشار اطلاعات و دنیای اقتصاد جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر