بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد:

دلایل بازدهی ۵۱۳‌درصدی «کحافظ»

روند مطلوب درآمد شرکت تداوم دارد و ضمنا با توجه به برنامه واردات تجهیزات دو خط تولید جدید دیگر، درآمد شرکت در سال آینده رشد بیشتری خواهد داشت.
کد خبر : ۲۰۴۵۹۴

دلایل بازدهی ۵۱۳ درصدی «کحافظ»

به گزارش بورس‌نیوز، سهم شرکت کاشی و سرامیک حافظ با بازدهی ۵۱۳درصدی از ابتدای سال جاری تاکنون، یک سور به سایر هم گروه‌های خود زده و همچنان مثبت معامله می‌شود.

این رشد قیمت سهم در حالی اتفاق افتاده که این شرکت برنامه افزایش سرمایه ۷۱۶درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را هم در دست انجام دارد؛ سودآوری این شرکت هم رشد چشمگیری داشته و این شرکت که در پایان نیمه اول امسال زیان خود را تبدیل به سود کرده، در ۹ماهه هم ۳۵۶درصد بیش از مدت مشابه سال قبل درآمد شناسایی کرده است.

سهیلا رامش مدیر فروش شرکت کاشی حافظ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص دلایل جهش درآمد شرکت بیان کرد: شرکت در سال جاری تجهیزاتی خریداری و وارد کشور کرد که امکان تولید محصولات 1*1 نانو و نانو پلیش را فراهم کرد.

وی ادامه داد: همین اتفاق، درآمد شرکت را افزایش داده و روند مطلوب درآمد شرکت تداوم دارد و ضمنا با توجه به برنامه واردات تجهیزات دو خط تولید جدید دیگر، درآمد شرکت در سال آینده رشد بیشتری خواهد داشت.

رامش افزود: تجهیزات خریداری شده برای راه‌اندازی دو خط تولید جدید محصولات نانو پلیش 120*120 و 90*180 تا ۶ماه دیگر وارد کارخانه خواهد شد و فعلا در حال آماده‌سازی سوله‌ها و ... برای استقرار این دو خط تولید هستیم. بعد از آن، آثار مثبت راه‌اندازی این دو خط تولید جدید را هم مشاهده خواهید کرد.

مدیر فروش «کحافظ» در رابطه با وضعیت صادرات این شرکت گفت: محصولات جدید شرکت کاشی حافظ در بازارهای صادراتی هم مورد اقبال قرار گرفته و قراردادهای صادراتی خوبی در امارات متحده عربی و پاکستان و عراق منعقد شده است. ضمن اینکه صادرات با حجم کمتر (بدون قرارداد) توسط نمایندگان به کشورهای دیگر هم انجام شده که امیدواریم تبدیل به قراردادهای بلندمدت شوند.

رامش در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت فروش داخلی هم مناسب است و پیش بینی می کنیم روند درآمد شرکت صعودی خواهد بود. روند صعودی درآمد شرکت در کنار برنامه های آتی شرکت برای تولید و نیز برنامه افزایش سرمایه شرکت، سبب جذابیت سهم هم شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سوالی از مخالفات طرح محدودیت بازارپایه و مجلسی‌ها؛

پیاده روی سهامداران "کهرام" بر لبه پرتگاه

مجوز افزایش سرمایه این کاشی ساز صادر شد؛

"کحافظ" مجوز گرفت

به دنبال برگزاری مجمع این کاشی ساز؛

زنگ مجمع "کحافظ" به صدا درآمد

در مجمع شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ؛

مجمع "کحافظ" هیچ سودی نداشت

ارسال نظر