بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
در گفتگو با بورس نیوز تاکید شد:

انتقامی به بزرگی ذبح گاو آمریکایی

سردار شهید قاسم سلیمانی هستی خود را فدای هستی مردم ایران کرد. مردم ما به خاطر از دست دادن این سرمایه ارزشمند و فداکار، ناراحت و داغدار و عصبانی هستند. اما مطمئن باشند .
کد خبر : ۲۰۴۹۵۱

درخت مقاومت با خون سردار سلیمانی، تنومندتر خواهد شد

" سردار علی‌رضا دُر " در گفتگو با بورس نیوز در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: خروج آمریکایی ها از منطقه، مهمترین دستاورد این شهادت است. این اقدام آمریکایی ها دست و پا زدن آخر آمریکایی ها بود. مانور دریایی هفته گذشته، قدرت ایران و کشورهای دوست را به نمایش گذاشت و این اقدام مذبوحانه آمریکا همچون دست و پا زدن گاوی بود که سرش را از تن جدا کرده اند.

درخت مقاومت تنومندتر خواهد شد

وی افزود: آمریکایی ها از مدت ها قبل قصد ضربه زدن به ایران را داشتند و به اشتباه، تصور می کنند با  شهادت رساندن امثال شهید قاسم سلیمانی و شهید بهشتی و شهید مطهری و... تشکل مردمی به حال خود رها می شود. حال آنکه خون پاک این بزرگان، باعث پایداری بیشتر نهضت انقلاب اسلامی خواهد شد. هر زمان شهادت بزرگی داشته ایم، رویش ها به سرعت شکل گرفته است.

" سردار علی‌رضا دُر "  تاکید کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نیروی جبهه مقاومت بوده و جبهه مقاومت هم فقط شامل ایران نیست. قطعا تمام کشورهای حوزه مقاومت به اقتضای توان خود تمایل به انتقام دارند؛ و این واکنش ها در حقیقت رژه جبهه مقاومت است. طبیعتا دولت ما هم برای گرفتن تقاص خون پاک ایشان برنامه هایی خواهد داشت. قرار نیست با شهادت سردار سلیمانی ما منفعل تر شویم، قطعا ما در ادامه مسیر مصمم تر خواهیم شد. مجموعه ای از آمریکایی ها و انگلیسی هایی که ۷۰ سال در منطقه، جولان دادند، در حال اخراج هستند و با خون سردار شهید سلیمانی، درخت جبهه مقاومت تنومندتر خواهد شد.

" سردار علی‌رضا  دُر "  تصریح کرد: به هر حال سردار شهید قاسم سلیمانی هستی خود را فدای هستی مردم ایران کرد. مردم ما به خاطر از دست دادن این سرمایه ارزشمند و فداکار، ناراحت و داغدار و عصبانی هستند. اما مطمئن باشند پرچمی که از دست یک شهید بر زمین بیفتند، بلافاصله بلند خواهد شد و با تعیین فوری جانشین ایشان، این موضوع را مشاهده کردیم. مردم ما حق دارند بابت فقدان ایشان داغدار و عصبانی باشند، ولی سردار قاسم سلیمانی لیاقت شهادت را داشتند. امنیت و آرامش ما مدیون تلاش های ایشان بوده و امیدواریم همان طور که ایشان آرزو داشتند این مملکت سرسبز و آباد و آرام بماند، ما هم با اصلاح خودمان به تحقق این آرزوی ایشان کمک بیشتری کنیم. مردم ایران روز ۱۵ اسفندماه به یاد ایشان درختی خواهند کاشت و این درخت، نماد صداقت و پاکی ایشان در سراسر کشور خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
عالی وپر مغز .باید بعد از بیش از صد سال از گذشت عمر نفت، خاورمیانه باید متوجه شود که ارز نفتی را با پول ملی در داخل چنج نکند ودر ازای هر یک دلار یا ارز دیگر معادلش را سرمایه وکالای سرمایه ای وفناوری وارد کند وخود را از چنگ دلالان ارز وافزایش دهندگان نقدینگی کشورها وخالقان تورم ورکود برهانندوآنریکا را در قبال ارز بدون پشتوانه اش که حتی یک انس طِلا پشتوانه ندارد به پاسخگوئی وادارد شاید اروپا هم متوجه بشود که اتحاویشان در نطفه خفه شده وباید با یکدیگر وبا پول ملی خود با هم داد وستد کنند شاید انها هم از زیر بار این یوق بیرون بیایند واجازه ندهند آمریکا با نفت شلش آنها را برای سالها گرفتار ووابسته کند اروپا خود میتواند نیاز داخل خودرا به همگرائی هم نرتفع سازد واز وابستگی ارزی به آمریکا بیرون بیاید وکم وکسر را از دیگر کشورهای جهان تامین کند وتوسعه یافته با جهان مدارا کنند واز آنچه فرهنگ هلنیست کنده شود وخود را در برابری جهانی ببینند .واین درست است که چون گاویست که سرش بریده شده است ودست وپا میزند
محمدجواد ملک علایی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
انشالله مسیر قدس را از کربلا باز خواهیم کرد..
ترامپ قمارباز به جهنم خاورمیانه خوش آمدی
ت شروع کننده بودی و تمام کننده ما هستیم
انتقام سخت در راه است
ارسلان دولتخواه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
با سلام واقعا ملت ایران ثابت کردند چقدر عاشق سربازان پاک وطن هستند