بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
قشرهای مختلف مردم تهران فوج فوج در حال حرکت به سمت دانشگاه تهران، محل برگزاری مراسم تشییع هستند.
کد خبر : ۲۰۵۲۵۲

به گزارش بورس نیوز،  در حالی که یک ساعت به زمان آغاز رسمی مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش باقی مانده است، قشرهای مختلف مردم تهران فوج فوج در حال حرکت به سمت دانشگاه تهران، محل برگزاری مراسم تشییع هستند.

مردم با در دست داشتن تصاویری از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر می‌دهند و خواهان انتقام سخت ترور سردار سلیمانی هستند.

** اعدام نمادین ترامپ توسط مردم/ حمل جنازه رئیس جمهور جنایتکار آمریکا

جمعی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان با اعدام نمادین ترامپ، وی را از چهارراه کالج تا دانشگاه تهران حمل کردند.

مردم برای اعلام انزجار خود از تروریست‌های آمریکایی و نشان دادن حق انتقام خود نسبت به این جنایت، جنازه نمادین ترامپ را به سمت دانشگاه تهران جمل کردند.

** لال شود زبانی که حرف از مذاکره بزند

** انتقام؛ مطالبه اصلی شرکت کنندگان

دست نوشته‌های زیادی با موضوع انتقام سخت از آمریکایی‌ها در دستان شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع میلیون سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به چشم می‌خورد.

 

مراسم تشییع پیکر شهدا، رأس ساعت 8 در دانشگاه تهران آغاز می‌شود و در ادامه، رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نماز را بر پیکر مطهّر سردار سلیمانی اقامه خواهند کرد.

پس از اقامه نماز، پیکر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای تدفین به کرمان منتقل می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر