بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم تاکیدکرد:

ترامپ هم به سرنوشت جیمی کارتر دچار می‌شود

ترامپ هم به سرنوشت جیمی کارتر دچار می‌شود که رویای دور دوم ریاست جمهوری وی در بقایای هواپیمای ساقط شده آمریکا در صحرای طبس گم شد.
کد خبر : ۲۰۵۳۲۲

به گزارش بورس نیوز، سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم چهار گزینه احتمالی انتقام سخت ایران پس از ترور سردار شهید سلیمانی را برشمرد و گفت:

 یک شخصیت سیاسی یا یک مقام ارشد نظامی آمریکا با بیشتر در داخل آمریکا یا بیرون آن ترور شود.

 

 پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق که شامل ١۵ پایگاه است و حدود ۵٣٠٠ سرباز و بیش از یک هزار بازنشسته غیرنظامی در آنجا حضور دارند، هدف حملات موشکی قرار گیرد که از جمله آن پایگاه "التنف" در مرز سوریه و عراق است که مانع اتصال جغرافیایی عراق و سوریه به یکدیگر شده است.

 

 پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس نظیر پایگاه هوایی "العدید" در قطر یا پایگاه ناوگان پنجم دریایی آمریکا در منامه یا پایگاه زمینی در کویت یا پایگاهش در ابوظبی هدف گرفته شود.

 

 اهدافی نظامی متعلق به رژیم اشغالگر اسرائیل در عمق فلسطین اشغالی هدف گرفته شود؛بخصوص که گزارش‌ها حاکی است اسرائیل به طریقی در عملیات ترور سردار سلیمانی مشارکت داشته است و مطبوعات و شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل هم خبر دادند ترامپ چهارشنبه شب با نتانیاهو تلفنی صحبت کرده و با او عملیات ترور را هماهنگ کرده است، بدون اینکه جزئیاتی از این گفت‌وگو فاش شود.

 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر