بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

جذابیت قیمت های فعلی برای خرید

تحریم های جدید، نمادین بوده و گروه فلزات اساسی و پتروشیمی با دید بلندمدت مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری است.
کد خبر : ۲۰۵۹۴۸

جذابیت قیمت های فعلی برای خرید

به گزارش بورس نیوز هنوز سرخی بازار و فشار فروش ها در هفته گذشته، از پیش چشم مان کنار نرفته، بورس تهران تغییر مسیر داد و امروز ناگهان صف نشینان، هوس خرید کردند! بازار در صف های خرید قفل شده و با وجود دامنه نوسان ۲ درصدی و عدم تمایل سهامداران به فروش، اما شاخص کل ۵۹۹۹ پله ای بالا رفته است!

علی صادقین کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بورس نیوز در خصوص دلایل اقبال امروز بازار سرمایه بیان کرد: رفتار هیجانی و صف های خرید امروز بورس تهران، قابل پیش بینی بود. همان سهامدارانی که هفته گذشته، در صف فروش عرضه کردند، امروز در صف خرید قرار گرفته اند و علت صف های خرید هم کاهش قیمت سهم ها در هفته قبل و جذابیت قیمت های فعلی است.

وی افزود: همان طور که بارها گفته شده، به رشد بازار سرمایه خوشبین هستم. بازار سرمایه ما به لحاظ متغیرهای بنیادی، بازاری بدون رقیب است. ریسک سیستماتیک سیاسی تقریبا مرتفع شده و جایی برای نگرانی نیست. اما بهتر است سهامداران به جای رفتارهای هیجانی، سهم های بنیادی را خریداری کرده و نگاه میان مدت یا بلندمدت به بازار داشته باشند.

صادقین در رابطه با تاثیر تحریم ها بر شرکت های بورسی گفت: تحریم های جدید آمریکا، نمادین بود و اثری بر صنایع ما نخواهد داشت. هر محدودیت و تحریمی که امکان تحمیل آن وجود داشت توسط آمریکا اعمال شد و معتقدم صادرات صنعت فولاد کما فی السابق ادامه خواهد داشت.

این کارشناس بازار سرمایه در معرفی گزینه های برتر برای سرمایه گذاری اظهار کرد: گروه فلزات اساسی و پتروشیمی با دید بلندمدت مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

جذابیت‌های "بورس" تا پایان سال

تحلیلگر سبدگردان آسمان بیان کرد:

بازار سهام گزینه مناسب سال ۹۸ و ۹۹

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

تحریمی از جنس تبلیغات

ارسال نظر