بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد:

"جهش سوم"، تحول عظیم صنعت پتروشیمی

راه اندازی ۲۳ طرح در فاز ۱ و ۲ عسلویه را می‌توان از عوامل تاثیرگذار بر افزایش ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی ایران دانست که تنوع جالب توجهی در سبد تولید محصولات ایجاد خواهد کرد.
کد خبر : ۲۰۵۹۷۷
 
 
به گزارش بورس نیوز، بهره گیری از ظرفیت‌های موجود تاکید بر لزوم شتاب در ساخت طرح‌های توسعه‌ای بوده که منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با دارابودن ۲۳ طرح پتروشیمی در جایگاهی ویژه قرار دارد.

علی محمد بساق زاده، مدیرطرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای از پیشرفت اجرایی ۵ تا ۷/۹۹ درصدی آن‌ها خبر داد و افزود:۲۱ طرح در فاز ۲ و نیز ۲ طرح در فاز یک قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: باید بر این نکته تاکید داشت که منطقه عسلویه در آینده نزدیک، در جریان تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی ایران نقشی مهم ایفا خواهد کرد.

بساق زاده صنعت پتروشیمی را از مهمترین ارکان توسعه و صنعتی مادر عنوان کرد و مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های فعال را در جهت عملیات اجرایی طرح‌های پتروشیمی ضروری دانست.

وی رشدصنعت پتروشیمی ایران را با بهره گیری از دانش جهانی و اتکا بر متخصصین کارآمد در مسیر شتاب و توسعه دانست و گفت: تا پایان جهش سوم این صنعت کشور به قدرت بزرگی در سطح منطقه و جهان دست خواهد یافت و همه باید با همدلی و همکاری در جهت تحقق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش کنند. 

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی جهش سوم صنعت براساس برنامه ریزی‌های انجام شده را منجر به تحولی عظیم در صنعت پتروشیمی ایران عنوان کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر