بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
قیمت سهام همچنان با سودآوری همخوانی ندارد؛

عملکردی جذاب از " سقاین"

ر حالی که شرکت سیمان قاین در ۹ماهه سال مالی ۱۳۹۷ موفق به فروش بیش از ۳۶۲.۰۰۰ تن سیمان پاکتی تیپ ۲ داخلی و صادراتی شده بود، در مدت مشابه سال جاری تنها موفق به فروش ۳۴۲.۰۰۰ تن از این محصول شده است.
کد خبر : ۲۰۶۸۲۰

قیمت سهام همچنان با سودآوری همخوانی ندارد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم انتشار گزارش‌های میاندوره‌ای بعضا مطلوب از برخی شرکت‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، آنچه بیش از هر موضوعی دیگر به چشم می‌آید، عدم همخوانی قیمت‌ها با سودآوری این شرکت هاست.

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی ۹ ماهه حسابرسی نشده این شرکت در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال مالی ۱۳۹۷، کاهش در حدود ۲۲.۰۰۰ تنی مجموع انواع محصولات تولیدی بوده که بخش عمده‌ای از آن به دلیل کاهش محسوس فروش سیمان پاکتی تیپ ۲ صادراتی بوده است.

بر این اساس، در حالی که شرکت سیمان قاین در ۹ماهه سال مالی ۱۳۹۷ موفق به فروش بیش از ۳۶۲.۰۰۰ تن سیمان پاکتی تیپ ۲ داخلی و صادراتی شده بود، در مدت مشابه سال جاری تنها موفق به فروش ۳۴۲.۰۰۰ تن از این محصول شده است.

قیمت سهام همچنان با سودآوری همخوانی ندارد

با این وجود افزایش نرخ‌های فروش محصولات این شرکت در ۹ماهه سال مالی ۱۳۹۸، ۷۸۵ میلیارد ریال را نشان می‌دهد که این موضوع منجر به افزایش در حدود ۴۵ درصدی جمع کل درآمد‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به واسطه شناسایی درآمد‌های ناشی از سرمایه‌گذاری رقم خورد؛

سهامداران راضی از فروش کیسه‌های تیپ ۲صادراتی "سقاین"

فروش فصل نخست شرکت به ۳۳۱ میلیارد ریال رسید؛

رشد اندک نرخ فروش سیمان داخلی "سقاین" در خرداد ماه

سهامداران این سیمان‌ساز در جریان باشند؛

«سقاین» و آنچه در سر می‌پروراند!

۱۶۱۱ ریال سود هر سهم این سیمان‌ساز به ثبت رسید؛

"سقاین" و فروش سیمان پاکتی تیپ ۲صادراتی

ارسال نظر