بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
از کانال‌های الکترونیک در سجام بهره‌برداری شد؛

"وپارس" داوطلب شفاف‌سازی با سجام

مراسم رونمایی از سامانه سجام در کانال‌های الکترونیک گروه پارسیان برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۷۶۶۴

بهره برداری از کانال‌های الکترونیک در سجام

به گزارش بورس نیوز، مراسم بهره برداری از کانال‌های الکترونیک گروه پارسیان و سپرده‌گذاری در سامانه جامع اطلاعات مشتریان برگزار شد.

حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اظهار کرد: در شرایطی که نگرانی بخش‌های مختلف اقتصادی را در بر گرفته بود و در بُن‌بست مالی به سر می‌بردیم، بازار سرمایه با تامین مالی، بارقه‌های امید را در بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی ایجاد و ثابت کرد در شرایط جدید هم می‌توان مراحل توسعه کشور را پیگیری کرد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در کشور ادعا کردیم که سامانه kyc و شناسایی یک بار برای همیشه افراد، راه اندازی و تمامی راه‌های جعل و دستکاری نیز حل شده است.

مدیرعامل سمات افزود: بانک پارسیان یکی از بانک‌های داوطلب این حوزه خواهد بود.

فهمیمی تعداد ثبت نام شدگان را ٢٧٠٠ نفر داوطلب عنوان کرد و گفت: هنوز استفاده از این سامانه برای انجام معاملات اجباری نشده است.

وی این سامانه را زیرساختی برای دیگر پروژه‌های کشور عنوان کرد.

زیرساخت‌ها باید به سمت داخلی‌سازی برود

کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان با حضور در این مراسم عنوان کرد: نکته مهمی که همواره باید به آن توجه شود دسترسی ساده و آسان با سرعت رشد بیشتر و هزینه کمتر، مطابق با استاندارد‌های روز بین المللی است.

وی ادامه داد: از موضوعات مهم حفظ و ارتقای حس اعتماد و اطمینان ابجاد شده مابین مشتریان و سپرده گذاران بوده که با ارتباط درست نهاد‌های تاثیرگذاری، چون بازار مالی افزایش می‌یابد.

پرویزیان به زیرساخت‌های فنی اشاره داشت و گفت: تمامی این زیرساخت‌ها توسط نیرو‌های داخلی با سرمایه گذاری‌های داخل به همراه استاندارد شرکت‌های معتبر راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: امید می‌رود این نوع سامانه بتواند زیرساختی یکپارچه برای ارائه سرویس‌های ساده‌ای به مشتریان بانک و فعالان بازار سرمایه ارائه دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دستاورد‌های اعتباری «بانک پارسیان» به نفع محرومین؛

۶۶ درصد از منابع «وپارس» در اختیار وام گیرندگان

مدیرعامل بانک پارسیان مطرح کرد:

"شفافیت" از محور‌های اصلی نظام بانکی

عضو هیات مدیره سمات خبر داد:

ثبت نام بیش از ۲ میلیون نفر در سجام

مدیر پروژه اپلیکیشن UID در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

تلاش برای احراز هویت دیجیتال در سجام

ارسال نظر