بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
آیا دوست دارید بدانید که چرا تایلند، یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر برای ایرانی‌ها مخصوصا در ایام نوروز است؟ در این کشور همه به شما لبخند خواهد زد! اما به دور از همه تعابیر کلیشه ای، تایلند یکی از خوش آب و هواترین مقاصد برای سفر مخصوصا در فصل بهار است که مطمئنا با داشتن امکانات تفریحی و گردشگری خانوادگی مختلف، آن قدر سفر خوب و خاطره انگیزی برای هر کسی به وجود می‌آورد که حقیقتا انتخاب نکردن آن به عنوان جایی برای سفر نوروزی، شما را پشیمان خواهد کرد.
کد خبر : ۲۰۸۲۵۰

به گزارش بورس نیوز،اگر شما به دنبال مقصدی برای سفر نوروزی خود هستید و تایلند هم یکی از گزینه‌های شماست، با ما همراه باشید تا این کشور زیبا را به شما معرفی کنیم تا از انتخاب آن، مطمئن‌تر شوید.


همین حالا جهت مشاهده بهترین تور‌های تایلند اینجا را کلیک کنید.

سفر به تایلند: بازدید از سرزمین عجایب در نوروز ۹۹ /// عکس و ... ندارد

تایلند کجاست؟
۵ هزار سال پیش، مهاجرانی از سمت جنوب چین وارد منطقه‌ای در جنوب شرق آسیا شدند و در آن جا تشکیل اجتماعی دادند که امروزه آن را به عنوان تایلند می‌شناسیم. می‌دانید نام این کشور به چه معناست؟ تایلند در زبان رسمی این کشور از ترکیب دو واژه Thai و Land تشکیل شده که در کنار یکدیگر، معنای سرزمین آزادی را می‌دهد. تایلند تاریخ غنی و پرباری دارد، اما برای این که به جایگاه فعلی خود در صنایع مختلف همچون گردشگری برسد، راه پر فراز و نشیبی را رفته است و به همین منوال توانسته تا این روز‌ها به عنوان یکی از مراکز تجاری عمده و بزرگ جهان باشد.
از لحاظ جغرافیایی، تایلند با برمه و لائوس از شمال و از جنوب با مالزی و خلیج تایلند همسایه است. پایتخت این کشور، بانکوک نام دارد و زبان رسمی مردم آن تائی است. واحد رسمی پول تایلندی ها، بات (THB) است، اما یورو و دلار هم در بین آن‌ها رواج دارد. در ضمن، به وقت محلی، تایلند ۳ ساعت و نیم از ایران جلوتر است.
همین حالا جهت مشاهده بلیط هواپیما بانکوک روی لینک ذیل کلیک کنید:

https://b2n.ir/994502

بهترین زمان برای سفر به تایلند چه وقتی است؟
تایلند با این که دارای دو فصل باران‌های موسمی و زمستان است، اما آب و هوایی متغیر دارد که سفر در بیشتر ایام سال، مخصوصا نوروز را ممکن می‌سازد. اگر بخواهیم به صورت منطقه‌ای بهترین زمان سفر به تایلند را مورد بررسی قرار دهیم، بهترین زمان برای سفر به آن در ماه‌های خنک و خشک در اواسط آذر تا اواسط اردیبهشت (نوامبر تا اوایل آوریل) است.
با این حال بد نیست بدانید که نکاتی را درباره آب و هوا نقاط مختلف تایلند بدانید. در جنوب تایلند، آب و هوا بین سواحل شرقی و غربی متفاوت است. سواحل غربی در ماه‌های زمستان آب و هوای بهتری دارد و زمانی عالی برای غواصی است پس اگر فعالیت‌هایی مثل غواصی و موج سواری را دارید، حتما به این نکته توجه کنید. همچنین، آب و هوای سواحل شرقی در بیشتر ایام سال خوب است و کمترین میزان بارندگی در این سواحل در ماه‌های بهمن تا اسفند (ژانویه و فوریه) اتفاق می‌افتد.
بنابراین، بهترین زمان برای سفر به تایلند هم از نظر آب وهوا و روز‌های تعطیلی، ایام نوروز است. البته صبر کنید، هنوز هم دلایل زیادی برای سفر در نوروز به تایلند هست که باید بدانید!


همین حالا جهت مشاهده بهترین هتل‌های پاتایا اینجا را کلیک کنید.


بهترین جاذبه‌های بهاری را باید در تایلند ببینید!
واقعا بهترین زمان سفر به تایلند، هم از نظر تعداد روز‌های تعطیل و هم از لحاظ آب و هوایی مخصوصا برای بازدید از جاذبه ها، ایام نوروز و فصل بهار است. همه شهر‌های تایلند از بانکوک گرفته تا پاتایا و جزیره آرام پوکت، همگی جاذبه هایشان را باید در فصل بهار دید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین جاذبه‌هایی را که در سرتاسر تایلند می‌توانید در فصل بهار ببینید را به شما معرفی نماییم.
خانه مقدس حقیقت
این جاذبه خاص و زیبا در پاتایا و در کنار دریا قرار دارد و چنان محکم و استوار ساخته شده که هیچ چیزی نمی‌تواند مقاومتش را از بین ببرد. خانه حقیقت با الهام گیری از معماری قدیم تایلند ساخته شده و برای تزئینش از المان‌های فرهنگی و سنتی تایلندی‌ها مثل مجسمه‌های مختلفی که نمادی از حکمت و فلسفه آسیایی هستند، استفاده شده است.
روستای پای تایلند
یکی از زیباترین مناطق روستایی که به جرات در طول عمرتان می‌توانید از آن دیدن کنید، روستای پای است. این دهکده در شمال تایلند قرار گرفته و از جمله مناطقی است که گردشگران علی الخصوص در فصل بهار دوست دارند تا به آن حتما سر بزنند. می‌گویند که با سفر به این روستا می‌توان تایلند واقعی را دید! روستا پای، مکان مناسبی برای گشت و گذار در مناطق آرام و طبیعتی بکر است.
بازار‌های شناور بانکوک
از جذابیت‌هایی که سفر به تایلند دارد این است که می‌توانید از بازار‌های شناور این شهر، حس خریدی متفاوت بگیرید. معروف‌ترین این بازار‌ها که قدیمی ترینشان هم هست، بازار شناور دامنوئن سادواک است. در این بازار زیبا محصولاتی همچون؛ میوه‌های رنگارنگ و تازه آسیایی، کیف‌های دست دوز و عروسک‌های سنتی به فروش می‌رسد. بازار‌های دیگری همچون بازار شناور پاتایا، بازار شناور بانگ خو ویانگ، بازار شناور بانگ نام پئونگ و بازار شناور آمفاوا در سرتاسر تایلند هستند که شما می‌توانید در سفر به این کشور به آن‌ها سر بزنید و حتی لذت قایق سواری در آن‌ها را تجربه کنید.
مزرعه تمساح‌ها
شما می‌توانید با سفر به تایلند، به مزرعه تمساح‌های بانکوک سر بزنید و در حدود ۶۰ هزار تمساح مختلف از ۲۸ گونه مختلف را ببینید و کاملا تصویر خشنی که در ذهنتان نقش بسته است را با خاطره‌ای زیبا جایگزین کنید! البته حیوانات دیگری همچون فیل، میمون، شیر و مار هم در این مزرعه وجود دارند.
در این مطلب دلایل مختلف و فراوانی به شما برای بازدید نوروزی از سرزمین لبخندها، تایلند به شما دادیم. تور‌های نوروزی مختلف را بررسی کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید و خاطره نوروز ۹۹ را برای خود، ابدی کنید.

سفر به تایلند: بازدید از سرزمین عجایب در نوروز ۹۹ /// عکس و ... ندارد

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

اشتراک گذاری :
ارسال نظر