بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
آغازی قرمز و ادامه‌ای به رنگ حیات؛

شاخص‌کل بازگشت

شاخص‌کل بازارامروز را با عقب‌نشینی در مرز ۴۲۲ هزار واحدی آغاز کرد اما؛ استارت بازپس‌گیری کاهش شاخص، زده شده و تابلو روند نزولی خود را جبران کرد.
کد خبر : ۲۰۸۳۶۵

شیب عقب‌نشینی شاخص‌کل، کند شد

به گزارش بورس‌نیوز، روند معاملاتی امروز بازارسرمایه با یک شیب نزولی آغاز شده و شاخص‌کل با کاهش ۳ هزار و ۵۴۷ واحدی پیش می‌رود، اما شیب این سقوط، نسبت به ابتدای معاملات کندتر شده است.

هم‌اینک شاخص‌کل در ارتفاع ۴۲۲ هزار و ۶۳۶ واحدی ایستاده اما؛ شاخص هم‌وزن که همگام با شاخص‌کل مسیر عقب‌نشینی را پیش گرفته بود هم‌اینک سبز شده و در پله ۱۴۰ هزار و ۲۰۹ واحدی عقب‌نشینی کرده است.

نقدینگی در گردش امروز بازارسرمایه تا این لحظه تنها ۸۵۳ میلیارد تومان بوده که البته ارزش نقدی آن ۸۱۲ میلیارد تومان است.

شیب عقب‌نشینی شاخص‌کل، کند شد

تاثیرگذارهای شاخص

نماد‌های "فارس" با ۳۶۷ واحد، "فولاد" با ۳۲۷ واحد، "رمپنا" با ۳۲۰ واحد، "ومعادن" با ۳۰۶ واحد، "کگل" با ۲۰۴ واحد، "وبملت" با ۱۸۰ واحد و "فملی" با ۱۶۴ واحد جزو قرمزهای تاثیرگذار بازار هستند.

شاخص شیب نزولی را دور زد

درحالی که روند شاخص‌کل در یک شیب نزولی قرار داشت اما؛ در نزدیکی یک ساعت پس از گذشت معاملات این شیب روند صعودی گرفت و شاخص‌کل درصدد جبران برآمده است.

هم اینک در ساعت ۱۰:۱۴ دقیقه شاخص‌کل با منفی یک هزار و ۸۲۹ واحد به ۴۲۴ هزار و ۳۵۵ واحدی رسیده است.

شیب عقب‌نشینی شاخص‌کل، کند شد

ارزش معاملات بورس تهران تا این لحظه حدود یک هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان بوده و البته ارزش نقدی معاملات به یک هزار و ۳۰۷ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

بیشترین ارزش معامله در بازار امروز شامل نماد‌هایی همچون "وپترو ۲"، با ۹۰ میلیارد تومان، "قثابت" با ۷۵.۴ میلیارد تومان، "وتجارت" با ۵۹.۸ میلیارد تومان، "وبصادر" با ۴۲.۴ میلیارد تومان، "غگل" با ۳۵.۶ میلیارد تومان، "ختوقا" با ۳۴.۲ میلیارد تومان، "سفارس" با ۲۸.۲ میلیارد تومان شده است.

شاخص بازگشت

درحالی که روند شاخص‌کل در یک شیب نزولی قرار داشت اما؛ پس از حدود ۲ ساعت از گذشت معاملات بازارسرمایه، شاخص‌کل قرمزپوش رنگ باخت و توانست عقب‌نشینی صبحگاهی خود را بازپس‌بگیرد.

هم اینک در ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه شاخص‌کل با ۲۴۷ واحد رشد به ۴۲۶ هزار و ۴۳۲ واحد رسید تا روند نزولی امروز صبح، فراموش شود.

شاخص هم‌وزن نیز با رشد یک هزار و ۱۳۴ واحدی به ارتفاع ۱۴۱ هزار و ۳۳۶ واحدی ایستاده است.

 

شاخص‌کل بازگشت

ارزش معاملات بورس تهران تا این لحظه حدود ۲ هزار و ۷ میلیارد تومان بوده و البته ارزش نقدی معاملات به یک هزار و ۹۴۱ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

بیشترین ارزش معامله در بازار امروز شامل نماد‌هایی همچون "قثابت" با ۹۰ میلیارد تومان، "وپترو ۲" با ۹۰ میلیارد تومان، "خساپا" با ۷۵.۷ میلیارد تومان، "وتجارت" با ۶۹.۷ میلیارد تومان، "فملی" با ۵۳.۲ میلیارد تومان، "غگل" با ۴۵.۸ میلیارد تومان، "وبصادر" با ۴۲.۶ میلیارد تومان، شده است.

نماد‌های "فملی" با ۵۶۳ واحد، "حکشتی" با ۴۶۹ واحد، "خساپا" با ۳۴۸ واحد، "اخابر" با ۲۹۰ واحد، "خودرو" با ۱۶۲ واحد، "کالا" با ۱۴۱ واحد و "وبصادر" با ۱۳۰ واحد جزو سبز‌های تاثیرگذار بازار بوده و "فارس" با ۴۱۲ واحد، "رمپنا" با ۲۶۵ واحد، "ومعادن" با ۲۳۰ واحد، "همراه" با ۱۴۴ واحد، "شپنا" با ۱۳۰ واحد، "فخوز" با ۱۲۶ واحد و "کگل" با ۱۱۸ واحد نیز جزو قرمزپوش‌های بازار جای گرفته‌اند.

بازار در نیم‌ساعت پایانی

تنها نیم‌ساعت تا پایان زمان معاملات امروز بازار زمان باقی مانده و شاخص‌کل سبزپوشی را در تابلو به نمایش گذاشته است.

هم اینک شاخص‌کل با ۱۷۶۲ واحد رشد به ۴۲۷ هزار و ۹۴۷ واحد رسید تا در مرز ۴۲۸ هزار واحدی قرار بگیرد؛ شاخص هم‌وزن نیز با رشد یک هزار و ۵۹۶ واحدی به ارتفاع ۱۴۱ هزار و ۷۹۸ واحدی ایستاده است.

ارزش معاملات بورس تهران تا این لحظه حدود ۳ هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان بوده و البته ارزش نقدی معاملات به ۳ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

شاخص‌کل بازگشت

بیشترین ارزش معامله در بازار امروز شامل نماد‌هایی همچون "فملی" با ۱۵۵ میلیارد تومان، "خساپا" با ۱۵۲ میلیارد تومان، "وتجارت" با ۱۳۵ میلیارد تومان، "قثابت" با ۹۵.۹ میلیارد تومان، "وپترو ۲" با ۹۰ میلیارد تومان، "غگل" با ۷۶.۶ میلیارد تومان، "وبصادر" با ۶۸.۲ میلیارد تومان، شده است.

بر پایه این گزارش، نماد‌های "فملی" با ۷۲۲ واحد، "حکشتی" با ۴۶۹ واحد، "خساپا" با ۳۵۴ واحد، "اخابر" با ۳۴۴ واحد، "خودرو" با ۱۶۲ واحد، "وبصادر" با ۱۴۴ واحد و "وتجارت" با ۱۴۱ واحد جزو سبز‌های تاثیرگذار بازار بوده و "فارس" با ۳۸۵ واحد، "رمپنا" با ۲۳۸ واحد، "ومعادن" با ۱۸۷ واحد، "همراه" با ۱۴۹ واحد، "شپنا" با ۱۳۸ واحد، "وبملت" با ۱۲۶ واحد و "شبندر" با ۱۰۸ واحد نیز جزو قرمزپوش‌های بازار جای گرفته‌اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر