بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب شیراز اعلام کرد:

آمادگی بانک سینا برای پرداخت تسهیلات رونق آفرین

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با همکاران شعب شیراز، از آمادگی این بانک جهت پرداخت تسهیلات رونق آفرین و اشتغالزا به کسب و کارهای کوچک تولیدی و زودبازده خبر داد.
کد خبر : ۲۰۹۹۶۲

به گزارش بورس نیوز، ایمانی با بیان آنکه این بانک، اهداف مهمی را در راستای نقش آفرینی در اقتصاد کشور مدنظر دارد، گفت: واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط نقش مهم و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارند که با حمایت و بهره گیری از ظرفیت آن‌ها می‌توان اشتغال و تولید کشور را بهبود بخشید. با برنامه‌های حمایتی که بانک سینا برای این بخش درنظر گرفته، به دنبال کمک موثرتر با کارائی بالاتر و بیشتر در این زمینه هستیم.
وی با تاکید برآنکه بانک سینا محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی ندارد، خاطرنشان کرد: این فرصت مناسبی است تا شرکت‌های تولیدی از ظرفیت‌های بانک سینا در راستای تقویت قابلیت‌ها و توانایی‌های خود گام بردارند و با تجاری سازی محصولات، زمینه موفقیت‌های بیشتر و غلبه بر چالش‌های بازار را فراهم آورند.
وی با تاکید بر آنکه رویکرد این بانک، روان سازی امور، تقویت شیوه‌های کارکردی و کنترل و نظارت بر فرایند‌ها برای دستیابی به جایگاهی مطلوب‌تر و شایسته‌تر است، افزود: یکی از اصول بانک سینا جلب رضایتمندی ذینفعان است، لذا برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های بانک به سمت تامین خواسته ها، توقعات و نیاز این عزیزان می‌باشد که با تکریم حداکثری و تامین سریع و بهنگام نیاز آن‌ها در کنار خلق ایده‌های جدید و ارزش افزوده و آورده بیشتر، برای تامین نظر آن‌ها تلاش خواهد شد.
 ایمانی همچنین بر تعامل شعب با سازمانها، ادارات و بیمارستان‌ها به ویژه پزشکان تاکید کرد و خواستار تلاش برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به ویژه پرداخت تسهیلات به دست اندرکاران این بخش‌ها شد.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا در سفر به شیراز از شعب کازرون، مرودشت، استقلال، قاآنی، زند، عفیف آباد و سعدی بازدید به عمل آورد و با همکاران به گفتگو پرداخت. معاون امور مالی و سرمایه گذاری، معاون امور شعب و مناطق و مدیر بازرسی نیز در این سفر حضور داشتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حرکت این بانک در کانال ۴۰۰۰ریالی ادامه دارد؛

"وسینا" و تحقق شناسایی سود حاصل از عملیات بانکداری

حرکت این بانک در کانال ۴۰۰۰ریالی ادامه دارد؛

"وسینا" و تحقق شناسایی سود حاصل از عملیات بانکداری

ارسال نظر