بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
حبابی که در سهام "غذایی ها" در حال تبدیل شدن به بالن است؛

خیارشور‌های جادویی"غدشت"!

آنچه بیش از هر چیز در صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی نشده این شرکت در سال ۱۳۹۸ جلب توجه می‌کند افزایش در حدود یک درصدی مقادیر فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
کد خبر : ۲۱۰۱۱۶

حبابی که در سهام

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در روز‌های گذشته شاهد قیمت‌های بیش از ۱۳۵.۰۰۰ ریال در نماد "غدشت" نیز بودیم، گزارش ۹ماهه شرکت خبر از تحقق سود خالصی تنها ۷۲۳ ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماهه نخست سال دارد.

آنچه بیش از هر چیز در صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی نشده این شرکت در سال ۱۳۹۸ جلب توجه می‌کند افزایش در حدود یک درصدی مقادیر فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده که این موضوع در کنار شناسایی درآمدی ۱۸میلیارد ریالی در سرفصل سایر درآمد‌های عملیاتی تنها دلیل رشد ۱۲ میلیارد ریالی سود خالص شرکت است.

تنها تحقق ۳۸ میلیارد ریال سود خالص در ۶ماهه نخست سال مالی آن هم از شرکتی که این روز‌ها ارزشی بیش از ۶۸۰۰ میلیارد ریال را هم به ثبت رسانده اتفاقی است که احتمالا علت آن را می‌بایست در سفته‌بازی و شرایط نامطلوب این روز‌های بازار سرمایه یافت.

حبابی که در سهام

در مجموع آنکه چگونه ارزش شرکتی که شاهد کاهش چشمگیر مقادیر فروش آن در ۶ ماهه گذشته هستیم در کمتر از یک سال بیش از ۱۰ برابر می‌شود رخدادی است تامل‌برانگیز.

حبابی که در سهام

اشتراک گذاری :
ارسال نظر