بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
گزارش بورس نیوز از یک تفاهم نامه:

تلویزیون اینترنتی بازار سرمایه در راه است

تفاهم‌نامه‌ای مابین محمدصادق امامیان، رئیس ساترا و امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران منعقد و به زودی عملیاتی می‌شود.
کد خبر : ۲۱۰۴۹۲
 
تلویزیون اینترنتی بازار سرمایه در راه است
 
به گزارش بورس نیوز، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران، تفاهم‌نامه یاد شده را نوعی کمک به تامین مالی پروژه‌های فرهنگی توصیف کرد و از راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی بازار سرمایه خبر داد.

 وی با بیان اینکه سازمان فرابورس ایران در زمینه رسانه‌ای نیازمند راهنمایی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است، گفت: هدف راه اندازی تلویزیون اینترنتی بازار سرمایه بوده که به تولید محتوا در زمینه‌های مالی و اقتصادی پرداخته و در این مسیر از دانش و تجربه ساترا نیز بهره خواهیم برد.

به گفته هامونی در حال‌حاضر مردم نیازی حیاتی برای تحلیل بازار سرمایه دارند، اما به دلیل کمبود محتوا، نه‌تن‌ها عطش آن‌ها فرونمی‌نشیند بلکه روز به روز هم بر ابهاماتشان افزوده می‌شود.

هامونی به آخرین آمار و ارقام بازار سرمایه نیز اشاره داشت و افزود: در حال حاضر حدود ۶۰۰هزار میلیارد تومان از ثروت مردم در فرابورس و در قالب ۱۰بازار عرضه شده؛ ۵۰۰ نماد معاملاتی معامله شده و بیش از ۴۰ صنعت از طریق ۱۰۶ کارگزاری که عضو فرابورس هستند، به مخاطبین ۱۱ میلیون نفری خود خدمات لازم را ارائه خواهند داد. 

مدیرعامل فرابورس با تاکید بر اینکه شکل‌گیری این سازمان منجر به متنوع شدن اقلیم‌ها و ابزار‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی شده عنوان کرد: حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از دولت تامین مالی صورت گرفته به حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های کوچک و بزرگ تخصیص یابد.
این تفاهم نامه ،مابین فرابورس و ساترا با هدف توسعه پلتفرم‌های تامین مالی جمعی طرح‌های صوت و تصویر فراگیر منعقد شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر