بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به فضایی که برای سهامداران تازه‌وارد تحمیل شده و به‌جای آموزش، کنکوری برای آنها قرار داده تا ویروسی که بیشتر مسئولین و آقازاده‌ها را شکار می‌کند!
کد خبر : ۲۱۱۵۵۹

آموزش خروج و رهنمودهای گروهبان‌ قندلی

به گزارش بورس‌نیوز، به‌همان میزانی که تجویزهای تلگرامی دکترسمیعی برای "کرونا" کاربرد دارد، برخی تصمیمات ملاصدرایی و اهالی تازه‌رسیده به سعادت‌آباد نیز نسخه‌هایی را برای فعالان بازار تجویز کرده‌اند که تنهای بوی آن به‌ظن قدیمی‌های بازار، نشان‌دادن راه خروج به هوش سرمایه است.

اهالی بالاده بازار، به‌جای آنکه آموزش را برای سهامداران تازه‌وارد آسان، جامع و البته به‌صورت رایگان در فضای تحت‌وب به سهامداران تازه‌وارد ارائه دهند، بخشنامه‌هایی به سبک دولتی را به بازار و سرمایه‌های جدید تحمیل کرده و سربازقندلی را جلو انداخته و اینطور مواقع سکوت مدیریتی را لحاظ می‌کنند!

این نوع تصمیمات باعث شد تا پس از شهادت سردار سلیمانی، بورس دومین ریزش اساسی را امروز تجربه کند ضمن آنکه باردیگر هسته بازار با گوشت‌کوب اهالی آن ترک بردارد؛ این افراد تا دیدند داوجونز ریخت، توهم برشان داشت که نکند باید بورس ما هم منفی می‌شده و نشده؟! خلاصه اینطور شد که شبانه تصمیم گرفتند خیلی نرم، سیگنال خروج دهند.

اهالی این بازار چنان ترسی در دل حقیقی‌ها انداختند که بورس‌تهران ریزش کرد؛ انگار خیال آقایان باز هم راحت نشده و خیال دارند افکار منفی و توهم بارشان را هر طور شده بر ذهن و روان سهامداران، میخ کنند.
پیامک داده‌اند که سود شرکت‌ها را با قیمت سهم مقایسه کنید! سهمی را انتخاب کنید که در مجمع سود تقسیم کند! چطور ممکن است یک شبه، به این درجه از سلوک رسیده باشند را نفهمیدیم.

کرونا آقازاده‌ها را شکار می‌کند!
بعد از شیوع کرونا در ایران اتفاق عجیب دیگری هم شاهد هستیم؛ طوری اخبار مربوط به ابتلای آقایان و آقازاده‌هایشان درصدر اخبار قرار دارد که گویی کرونا هوشمندانه سراغ از ما بهتران رفته! اما واقعیت این است که از ما بهتران، سفارشی در حال معاینه هستند مبادا ویروسی شده باشند و آسیب ببینند و به قول قدیمی ها، مرگ فقرا صدا ندارد. هر چه کیت تشخیص بوده صرف تشخیص کرونای اهالی جدید و قدیم بهارستان و پاستور و... شده و به مردم عادی که می رسند، حتی ماسک هم در اختیار ندارند‌.

قرنطینه، شایعه‌ای که عید غذایی‌ها را زودتر شروع کرد
برخی‌ها ماتم گرفته اند که مرزهای صادراتی به روی ما بسته شده و گوجه و سیب زمینی و پیازشان پشت مرزها در حال گندیدن است. بعضی ها هم از ترس قرنطینه و قحطی مواد غذایی در فروشگاه ها، در به در دنبال مواد غذایی می گردند و عده ای سواستفاده چی محترم هم هر آنچه در انبار دارند، چند برابر به مردم می فروشند. بهتر نبود این چند روزی، به جای صادرات محصولات غذایی، بازار داخل را پر می کردیم تا دغدغه مردم کمتر شود؟

خبری از این مال نیست!
علیرغم تکمیل پروژه اطلس مال خبری از افتتاح آن نیست؛ مالک این مال واقع در سه راه اقدسیه بانک انصار بوده که درگیر فرآیند ادغام در بانک سپه است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
رسما سیگنال خروج از بورس صادر شد دلواپسان حبابیون بورس لطف کنن واسه حباب مسکن وخودرو وبقیه کالا ها که زندگی مردم رو نابود کرددن یک فکری بکنن شاخص که بالا میره نون کسی از سفرش بیرون نمیره اما وقتی مسکن وخودرو دلاار بالا میره جز سرمایه داران فیودال بقیه مردم خاکشتر نشین میشن این مملکت همه چیز به نفع سفته بازی توی بازار مسکن اقایان مسولین همه بساز بفروش هستن رشد بورس خار چشمشون شده بابا سه سال که مسکن داره یک کله میره بالا کسی ککش نمی گزه اجاره خونه سر به فلک کشیده هیچ کس ناراحت نیست پراید شده 70 میلیون همه خودشون رو زدن به کوری وکری فقط بورس رشد کرده ؟؟؟؟ که حالا با انواع ترفندها میخوان نابودش کنن!!!!! این کنکور بورس دیگه چه صیغه ای است ؟یک ماه وقفه واسه خرید وفروش کدای جدید جه ئمسخره بازی است؟ واسه ورود به مسکن خودرو وطلا ودلار هم ازمون میگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو روحتون بجای اینکه از بازار بورس در مقابل بازار های سفته بازی که زندگی مردم رو مختل کردن حمایت کنید دارید از بازار های سفته بازی حمایت میکنید!!!!!!!!!!!!!