بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
مدیر عامل "ثِشاهد" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

برنامه‌هایی جذاب تر از تجدید ارزیابی دارایی‌ها

مقدمات مربوط به عرضه شرکت پاداد، یکی از شرکت های زیر مجموعه سرمایه گذاری شاهد، در بازار سرمایه در حال انجام است.
کد خبر : ۲۱۱۹۲۷

برنامه هایی جذاب تر از تجدید ارزیابی دارایی ها

به گزارش بورس نیوز یکی از سهم های پربازده ده روز کاری اخیر، سهم شرکت سرمایه گذاری شاهد بوده است. این شرکت دارایی های ارزشمندی در اختیار دارد که ارزش روز آنها، تفاوت چشمگیری با ارزش دفتری دارد. تجدید ارزیابی دارایی ها و افزایش سرمایه از این محل، می تواند بسیار جذاب باشد؛ ولی گویا "ثشاهد" برنامه ای در این زمینه ندارد. این نماد امروز هم با صف خرید همراه بود.

محمد بیگ محمدلو مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد با نماد "ثشاهد" در گفتگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: شرکت برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در دستور کار ندارد. چند ماه قبل شرکت، افزایش سرمایه ای انجام داد و فعلا به جای افزایش سرمایه، بر اجرای پروژه ها تمرکز داریم. پروژه مسکونی مروارید در تهران که در سامانه کدال هم در مورد آن شفاف سازی صورت گرفت، در دست اجرا است. این پروژه، پروژه بسیار ارزشمندی است که آثار مثبت آن بر سودآوری شرکت و رشد قیمت سهم، عدم افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را جبران خواهد کرد.

وی افزود: علاوه بر این، مقدمات مربوط به عرضه شرکت پاداد، یکی از شرکت های زیر مجموعه سرمایه گذاری شاهد، در بازار سرمایه در حال انجام است. عرضه اولیه این شرکت در ماه های آینده صورت خواهد گرفت. با توجه به ارزش روز بالای شرکت پاداد نسبت به ارزش دفتری، عرضه این شرکت در بازار سرمایه اثر بااهمیتی بر EPS ثشاهد خواهد داشت. ضمن اینکه شرکت سرمایه گذاری شاهد در ۶ ماهه هم عملکرد مطلوبی داشته و امیدواریم انتظارات سهامداران، تامین شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر