بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
در عرضه اولیه شگویا رقم خورد:

حساب ویژه روی صندوق‌ها در عرضه‌های اولیه

مدیرعامل شرکت فرابورس اظهار کرد: از رقم هزار میلیارد تومانی عرضه اولیه پتروشیمی تندگویان، ۲۰۰ میلیارد تومان نیز به صندوق‌های سرمایه گذاری اختصاص یافت که این روش جدید و مصوبه هیأت مدیره سازمان پس از ابلاغ برای دومین بار اجرایی شده است.
کد خبر : ۲۱۲۲۷۵
 
اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های سرمایه گذاری
 
امیر هامونی، مدیرعامل شرکت فرابورس درخصوص عرضه اولیه شرکت پتروشیمی تندگویان به خبرنگار بورس نیوز گفت: طبق روال گذشته عرضه‌های اولیه خبری مثبت برای بازار سرمایه بوده و رکورد کد‌های جدید نیز به چشم می‌خورد. 

وی ادامه داد: در عرضه اولیه شرکت پتروشیمی تندگویان بالغ بر یک میلیون و ششصد هزار نفر مشارکت داشته و رقم این عرضه اولیه نیز قابل توجه بود. 

مدیرعامل شرکت فرابورس با اشاره به رقم هزار میلیاردی عرضه اولیه "شگویا" خاطر نشان کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان به عموم بازار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز به صندوق‌های سرمایه گذاری اختصاص یافت که این روش جدید و مصوبه هیأت مدیره سازمان پس از ابلاغ برای دومین بار اجرایی شده است.

هامونی ادامه داد:سهمیه عرضه اولیه به صندوق‌های سرمایه گذاری سهام، مختلط، صندوق‌های فیکس اینکام و همچنین ETF‌هایی که در بورس و فرابورس پذیرش شده تعلق می‌گیرد و امید می‌رود این صندوق‌ها بتوانند جایگاهی برای مشارکت غیر مستقیم افراد با آگاهی مالی ناکافی در بازار سرمایه باشند.

مدیرعامل فرابورس در پایان اظهار داشت: بنا داریم که سهم صندوق‌ها در عرضه‌های اولیه بیشتر شده و سرمایه گذاری غیر مستقیم و حرفه ای‌تر در بازار حضوری پررنگ داشته باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نگاهی به نظرات کارشناسان درخصوص ETF؛

تامین‌مالی‌ ۴درصدی قطره‌ای از دریای بورس

مقامات مسئول در گفت‌وگو با بورس نیوز پاسخ دادند:

جریان رانت سرخطی عرضه‌های اولیه چیست؟

از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

"فارس" شفاف سازی کرد

در عرضه اولیه امروز صورت گرفت؛

۱۳۳۸ سهم برای هر کد معاملاتی"شگویا"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
یکی ازدوستانم که10سال است توبورس با هم هستیم100میلیون تومان دریکی ازاین صندوقها سرمایه گذاری کردبعداز1سال10میلیون تومان صندوق برایش ضررکردوبا90میلیون تومان آمدبیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
لعنت خدا نصیبت شود که بازار پایه را ویران کردی