بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
سومین اتفاق در حوزه گردشگری:

«اسنپ تریپ» ۳۴ نیروی خود را تعدیل کرد

اسنپ تریپ، سرویس فعال در حوزه گردشگری آنلاین در بیانیه‌ای خبر از تعدیل ۳۴ نفر از نیرو‌های خود را داده است.
کد خبر : ۲۱۳۲۳۴

 

«اسنپ تریپ» ۳۴ نیروی خود را تعدیل کرد

 

به گزارش بورس نیوز، در این بیانیه، اسنپ تریپ با اشاره به روز‌های سختی که صنعت گردشگری این روز‌ها در سراسر دنیا از جمله ایران تجربه می‌کند، عنوان کرده است: «اسنپ ‎تریپ نیز به عنوان یکی از نقش‌آفرینان اصلی این حوزه دچار چالش‌هایی شده است. برای برون رفت از این شرایط ناچاریم تدابیر متفاوتی بی‌‎‎‎ اندیشیم، اما همه تلاش‌مان بر این بوده که کمترین هزینه گذر از موقعیت فعلی متحمل همکارانمان شود، با این حال ناگزیزیم در شروع سال جدید با ۳۴ نفر از همکاران‌مان خداحافظی کنیم.»

اسنپ تریپ این تصمیم را سخت دانسته و تاکید کرده که با این حال این تعدیل نیرو خسارت‌های ناشی از این شرایط را جبران نخواهد کرد. در این بیانیه با اشاره به اینکه جدا شدن هر یک از اعضای تیم اسنپ ‎تریپ این مجموعه دشوار است تاکید شده که با توجه به شرایط موجود، حقوق فروردین به عزیزانی که با آن‌ها قطع همکاری شده پرداخت خواهد شد تا شاید به عبور از این شرایط کمکی هر چند ناچیز به آن‌ها شده باشد. در پایان هم این شرکت ابراز امیدواری کرده که با تلاش و همدلی همه همکاران، هر چه سریع‌تر این روز‌ها را پشت سر گذاشته و شاهد شرایط بهتری برای همه کسب‌وکار‌ها باشند.


لازم به ذکر است بیانیه تعدیل نیرو‌های اسنپ تریپ در حالی منتشر شد که ۲۴ اسفندماه روابط عمومی اسنپ تریپ اعلام کرده بود که به آن‌ها تعدیل نیرو در این زمینه اعلام نشده؛ اما جزییات تغییرات در این شرکت را در روز‌های آینده اعلام می‌کنند.


بعد از علی بابا و الی گشت، این سومین تعدیل نیرو رخ داده در حوزه گردشگری است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر