بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
عملکرد نه چندان دلچسب از این شوینده؛

"شکلر" چنگی به دل نمی‌زند!

علی رغم این استقبال و رشد چشمگیر بیش از ۴۰۰درصدی قیمت سهام این شرکت در سال اخیر، صورت‌های مالی ۶ماهه این شرکت چنگی به دل نمی‌زند و شاید فروش بیش از ۴۶ درصد از سهام این شرکت توسط سرمایه گذاری صنعت و معدن را توجیه پذیر می‌کند.
کد خبر : ۲۱۳۵۶۹

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در ماه‌های گذشته و به واسطه شیوع ویروس کرونا تمایل خرید سهام شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده و یا ضد عفونی کننده افزایش یافته و خرید سهام شرکت نیروکلر به دلیل تولید آب ژاول و ... نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

علی رغم این استقبال و رشد چشمگیر بیش از ۴۰۰درصدی قیمت سهام این شرکت در سال اخیر، صورت‌های مالی ۶ماهه این شرکت چنگی به دل نمی‌زند و شاید فروش بیش از ۴۶درصد از سهام این شرکت توسط سرمایه گذاری صنعت و معدن را توجیه پذیر می‌کند.

یکی از نکات قابل تامل صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت در ۶ماهه سال مالی ۱۳۹۹، کاهش بیش از ۲۵درصدی نرخ‌های فروش سود پرک داخلی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده که این موضوع منجر به فروش صادراتی این محصول و شناسایی در حدود ۲۴۰میلیارد ریالی درآمد از این محل گردیده است.

همانگونه که در جدول فوق نیز ملاحظه می‌گردد افزایش چشمگیر فروش سود پرک صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از جمله تاثیر گذارترین عوامل در افزایش درآمد‌ها و سودآوری این شرکت در ۶ماهه نخست سال مالی۱۳۹۹ است.

در انتها این شرکت با تحقق درآمدی ۹۸۲میلیارد ریالی و ۲۳درصد افزایش نسبت به ۶ماهه نخست سال قبل، سود خالصی ۴۱۷میلیارد ریالی محقق کرده که تنها ۱۲درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اشکان نیکنامی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
دقت بفرمایید عزیزان این گزارش مال قبل اسفند و‌داستان کرونا و‌تقاضای شدید مواد ضد عفونی کننده است گزارش اسفند دیدن دادره
شکلر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
عزیزم گیرت اومد حتما بخر تمام انبار سالش رو تو یه ماه فروخته
سروش سرمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۴
آقای عزیز آخرین گزارش شکلر مربوط به بهمن ماه و قبل از شروع قضیه ی کروناست.اجازه بدید گزارش اسفند و فروردین بیاد بعداً تحلیل بفرمایید.
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
معلومه از سهم جاموندی و از حسادت داری میترکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
چطور خگستر سرمایه اش اضافه شده ولی برای سهامداران ثابت مانده، مگر میشود ۱۵ برابر سهام اضافه به دست مردم داده‌ام ثبت شرکتها چگونه افزایش سرمایه ثبت کرده،از طریق اوراق اضافه، مسولین بورس هزار بهتر میدانند که چگونه شعبده بازی انجام میگیرد وچگونه سرمایه مردم به باد میرود
حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
ظاهرا" از سهم جا موندید شما حتی یک مثله کوچک حسابداری در نرخ مالیات کسر شده امسال و سال کذشته رو چشم پوشی کردید, دوست عزیز سود 6ماهه امسال پس از کسر مالیات 834 ریال و دوره مشابه قبل پس از کسر مالیات 612 ریال هست نه 744 ریال . بعد انتظار دارید خوانندگان , به مطالب شما اعتماد کنن .نکنین این کارارو.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶
سرمایه گذاری بانک صنعت و‌معدن شیران رو هم داره میفروشه یعنی شیران سهم بدی. اون بخاطر این داره میفروشه که بانک مرکزی مجبورش کرده حداقل برو یک تحقیق کن بعد ....... بنویس