بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
ادامه روند افزایشی نرخ فروش PVC ثبت شد؛

افزایش ۶۰درصدی درآمد عملیاتی "شغدیر"

مبلغ فروش سال۹۸ نسبت به سال قبل از آن در حدود ۶۵درصد افزایش را نشان می‌دهد که تقریبا تمامی آن بابت رشد نرخ‌های فروش محصول PVCبوده است.
کد خبر : ۲۱۳۹۱۲

افزایش ۶۰درصدی درآمد عملیاتی

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پتروشیمی غدیر در اسفندماه سال جاری نیز روند افزایشی نرخ فروش محصول PVCخود را ادامه داده است.

نرخ فروش هر تن از این محصول تنها در عرض یک ماه بیش از ۲۵ درصد افزایش را تجربه کرده و به بیش از ۱۱۸میلیون و ۵۷۰هزار ریال به ازای هر تن رسیده است.

افزایش ۶۰درصدی درآمد عملیاتی

کاهش و بعضا توقف تولید شرکت پتروشیمی آبادان با توجه به مشکلات تجهیزات و خطوط تولید این شرکت منجر به افزایش قیمت محصول PVCسایر شرکت‌های تولید کننده این فرآورده شده است.

با این حال به نظر می‌رسد که افت قیمت‌های جهانی این محصول در فروردین ماه امسال، روند افزایشی نرخ محصول PVCرا از بین ببرد.

مقادیر فروش محصول PVCدر اسفندماه به بیش از ۹هزار و ۶۹تن رسیده و به این ترتیب جمع مقادیر فروش تجمیعی شرکت به ۱۱۴هزار تن رسیده است.

این میزان در مقایسه با سال ۹۷ در حدود ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد و مبلغ درآمد عملیاتی اسفند‌ماه به یک هزار و ۷۵میلیارد ریال رسیده و جمع فروش و درآمد عملیاتی شرکت در سال قبل به بیش از ۱۰هزار و ۲۳میلیارد ریال رسیده است.

مبلغ فروش سال۹۸ نسبت به سال قبل از آن در حدود ۶۵درصد افزایش را نشان می‌دهد که تقریبا تمامی آن بابت رشد نرخ‌های فروش محصول PVCبوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۳۵.۷۰۰ تن محصول در ۴ ماهه نخست کسب شد؛

رشد ۲رقمی نرخ فروش پلی وینیل کلراید "شغدیر"

جمع کل درآمدهای این شرکت ارزیابی شد؛

افت ۶درصدی نرخ فروش PVC داخلی "شغدیر"

سودآوری این پتروشیمی ۱۱۶درصد رشد داشت؛

رشد ۵۸درصدی PVC "شغدیر" و لبخند صادرات

از فردا امکانپذیر است؛

آغاز فروش تعهدی "شغدیر"

ارسال نظر