بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
با وجود ریزش قیمت‌های جهانی رقم خورد؛

افزایش چشمگیر نرخ‌های لوله‌های گالوانیزه "فپنتا

مجموع کل فروش سال ۱۳۹۸ شرکت در حدود ۶.۲۱۸ میلیارد ریال به ثبت رسیده که رشدی مناسب در مقایسه با فروش ۳.۶۹۶ میلیارد ریالی سال مالی ۱۳۹۷ محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۱۳۹۲۱

افزایش چشمگیر نرخ‌های لوله‌های گالوانیزه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، افزایش نرخ‌های فروش لوله‌های گالوانیزه و سیاه در عملکرد اسفند ماه شرکت صنعتی سپنتا در حالی روانه کدال شده که شرایط کنونی اقتصاد جهانی نشان از کاهش نرخ فلزات اساسی و محصولات پایین دستی دارد.

بنابر گزارش منتشر شده این شرکت در آخرین ماه سال مالی ۱۳۹۸، نرخ فروش محصولات اصلی این شرکت رشد چشمگیری را در مقایسه با ماه‌های آذر و دی نشان می‌دهد که این خود نشانه‌ای آشکار از اتمام مناسب سال مالی این شرکت است.

از دیگر نکات با اهمیت گزارش این شرکت کاهش مقادیر فروش لوله گالوانیزه در اسفند ماه نسبت به بهمن ماه بوده که این موضوع سبب کاهش در حدود ۱۱۰ میلیارد ریالی این شرکت از فروش این محصول شده است.

افزایش چشمگیر نرخ‌های لوله‌های گالوانیزه


جمع کل درآمد‌های فروش این شرکت در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ در حدود ۵۸۹ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با فروش ۷۲۱ میلیارد ریالی این شرکت در بهمن ماه، کاهش محسوسی را به ثبت رسانید. همچنین مجموع کل فروش سال ۱۳۹۸ شرکت در حدود ۶.۲۱۸ میلیارد ریال به ثبت رسیده که رشدی مناسب در مقایسه با فروش ۳.۶۹۶ میلیارد ریالی سال مالی ۱۳۹۷ محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دلیل توقف یک‌سال پیشرفت فیزیکی طرح توسعه‌ای شرکت چیست؛

افزایش ۴۱۳ درصدی موجودی نقد "فپنتا"/ پیش‌بینی‌ها در خصوص نرخ ورق فولاد

حباب‌های قیمتی سهام و عملکرد‌هایی ضعیف که منتشر شد؛

دومین افت پیاپی قیمت لوله سیاه "فپنتا"

کرونا میزان فروش فروردین را نزولی کرد؛

کاهش نرخ‌های فروش"فپنتا"

در دوره ۹ماهه منتهی به اسفندماه رخ داد؛

بیش از ۴۰میلیارد ریال سود خالص در "فپنتا"

ارسال نظر