بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
پای تابلوی معاملات؛

بورس زیر چتر بانکی‌ها رفت

در روز‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر دریافت وام از صندوق بین المللی پول و احتمال کاهش تحریم‌های ایران به گوش رسید که خود منجر به سبز شدن قیمت‌ها در بازار سهام شد.
کد خبر : ۲۱۴۲۵۵

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بورس تهران امروز زیر چتر بانکی‌ها قرار گرفته و به مدد رشد این سهم ها، شاخص کل در حال حاضر بیش از ۸۰۰۰ واحد رشد کرده و به کانال ۵۲۹ هزار واحد بازگشته است. ارزش معاملات ۳۷۰۰ میلیارد تومان فراتر رفته است.

زمزمه‌های کاهش تحریم‌های ایران به جهت مقابله با کروناویروس و اعطای وام از سوی صندوق بین المللی پول به ایران، از جمله اتفاقات مثبت روز‌های اخیر بوده که موجب ایجاد جو مثبت در بازار سرمایه و به خصوص در گروه بانکی‌ها شده است.

بورس زیر چتر بانکی‌ها رفت

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها صنایع مختلفی را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «ومعادن» و «سفارس» را خریدار بودند و «پارسان» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

بورس زیر چتر بانکی‌ها رفت

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «وتجارت» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «ثاخت» و «غگل» نشان دادند.

بورس زیر چتر بانکی‌ها رفت

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «شستان» است و نمادهای «شپاس» و «ذوب» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ می‌دهد.

بورس زیر چتر بانکی‌ها رفت

همچنین، تقاضای بالایی در نمادهای تازه عرضه شده «وتجارت» شکل گرفته و پس از آن، سهام «وبصادر» و «اخابر» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

بورس زیر چتر بانکی‌ها رفت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پای تابلوی معاملات؛

گردش بورس بر مدار بانکی‌ها

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

سیل "نقدینگی" و ممانعت از اصلاح بازار

ارسال نظر