بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
اسفند ۹۸ و رشدی با طعم صادرات؛

کیسه‌های "سرود" ۱۷ درصد گران‌تر ثبت شد

درحالی‌که شاهد افزایش محسوس فروش سیمان صادراتی این شرکت در بهمن‌ماه بودیم، در اسفند‌ماه نیز این شرکت موفق به صادرات سیمان آنهم با نرخ‌هایی چشمگیر شد.
کد خبر : ۲۱۴۳۲۵

کیسه‌های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پس از کاهش نرخ سیمان داخلی شرکت سیمان شاهرود در بهمن‌ماه در مقایسه با دی‌ماه، گزارش عملکرد اسفند‌ماه این شرکت نشان از افزایش محسوس نرخ‌های سیمان داخلی و صادراتی دارد.
 
درحالی‌که شاهد افزایش محسوس فروش سیمان صادراتی این شرکت در بهمن‌ماه بودیم، در اسفند‌ماه نیز این شرکت موفق به صادرات سیمان آنهم با نرخ‌هایی چشمگیر شد که این موضوع به همراه افزایش مقادیر فروش سیمان داخلی منجر به پوشش مناسب این شرکت در این ماه شده است.
 
کیسه‌های
 
نرخ فروش هر تن سیمان داخلی با بیش از ۶ درصد افزایش نسبت به بهمن‌ماه به ۱.۷۴ میلیون ریال رسیده و این درحالیست که در بهمن‌ماه نرخ‌های فروش سیمان این شرکت در حدود ۱.۶۴‌میلیون ریال بود. 
 
جمع مقادیر تجمیعی فروش این شرکت تا پایان سال ۹۸ در حدود ۱.۳۵۹.۰۰۰ تن بوده که سهم عمده ۱.۰۵۰.۵۳۵ تنی سیمان داخلی نقش عمده‌ای از فروش را بر عهده دارد.
 
با این وجود تغییر استراتژی‌های شرکت در سال مالی ۹۸ و جدی‌تر شدن صادرات این شرکت از جمله موارد با اهمیت صورت‌های عملکرد منتشره این شرکت در ماه‌های اخیر به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تقویت فروش صادراتی در اولویت این سیمان‌فروش قرار دارد؛

"سرود" و ادامه روند امیدوارکننده در سال۱۳۹۹

دعوت به مجمع این سیمانی؛

"سرود" به مجمع می رود

این سیمانی اعلام کرد؛

درآمد "سرود" از محل فروش

ارسال نظر